رویارویی دو کمدین بزرگ ایرانی +ویدئو

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر رویارویی دو کمدین بزرگ ایرانی +ویدئو
رویارویی دو کمدین بزرگ ایرانی +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در ویژه برنامه نوروز دو کمدین مطرح ایرانی با هم گفتگو کردند.

به گزارش اسپوتنیک، مصاحبه با "رامبد جوان" کمدین بزرگ ایرانی، توسط "مهران مدیری" کمدین بزرگ مطرح دیگر، در برنامه دور همی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

علی رغم شیطنت هایی که در شبکه های مجازی درباره این دو هنرمند بزرگ ایرانی مطرح شده بود، آنها روابط کاملا دوستانه‌ای دارند و رقابتی در برنامه های خود ندارند. رامبد جوان در این مصاحبه گفت که هر کسی که حرفی برای گفتن دارد و برنامه او مطرح می شود اساساً به فکر رقابت با دیگران نیست بلکه بیشتر به فکر این است که بر روی برنامه خود تمرکز کند تا بهترین هنر خود را به نمایش بگذارد و مفید واقع شود.

A post shared by mehrina_group (@mehrina_group1) on Mar 20, 2018 at 12:18pm PDT

این مصاحبه بسیار شاد و جذاب از کار درآمد و کاربران بسیاری از آن استقبال کردند. این کمدین همچنین در انتهای صحبت‌های خود از مسئله زباله در ایران انتقاد کرد و عنوان کرد که تولید زباله در ایران بسیار زیاد است و حجم بسیاری از آن در سطح شهر ها مخصوصا شهرهای شمال کشور بر روی زمین ریخته می شود که فاجعه است.
کاربران بسیاری معتقدند که ویژه برنامه دورهمی با حضور این کمدین جذاب، یک سر و گردن از دیگر برنامه های عید نوروز بهتر بود و باعث شادی بسیاری از خانواده‌ها در آستانه سال نو شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала