همه اسرار نظامی روسیه فاش نشده است+ویدئو

© Sputnikپوتین همه اسرار زرادخانه روسیه را فاش نکرده است.
پوتین همه اسرار زرادخانه روسیه را فاش نکرده است. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پوتین همه اسرار زرادخانه روسیه را فاش نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، یوری بوریسوف معاون وزیر دفاع روسیه اعلام نمود که ولادیمیر پوتین، تمام اسرار زرادخانه روسیه را فاش نکرده است. روسیه دارای جدیدترین سیستم های تسلیحاتی است که هنوز هویت آن ها فاش نشده است.

وی گفت:ما در جا نمی زنیم و در این عرصه پیشرفت می کنیم.  فرمانده کل قوا درباره تمام آنچه ما در اختیار داریم صحبت نکرده است و اسرار زرادخانه ما تماما فاش نشده است».

موشک "سرمت"

وزن موشک بالستیکی قاره پیمای "سرمت" بیش از 200 تن بوده، آنرا می توان به کلاهک های هسته ای مسلح کرد و وسایل دفاع موشکی با دشواری می توانند آنرا رهگیری کنند. علاوه بر این تعداد بلوک های رزمی سرمت بیشتر از موشک "وایوودا" است که فعلا قوی ترین موشک بالستیکی قاره پیما در جهان است.
موشک "سرمت" که کار ساخت آن در سال 2009 آغاز گردیده ، جزو موشک های فوق سنگین است. این موشک با سوخت مایع کار می کند و از سکوهای زیرزمینی پرتاب می شود.

موشک "آوانگارد"

موشک بالدار جدید روسیه به نام "آوانگارد" دارای برد غیرمحدود است که آزمایش آن با موفقیت انجام شده است. این موشک توانایی پرواز در لایه های متراکم جو با سرعت مافوق صوت بیش از 20 برابر عدد "ماخ" را داد.

 

زیردریایی بدون سرنشین

در روسیه یک زیر دریایی بدون سرنشین ساخته شده است که قادر است به طور نامحدود فاصله بین قاره ها طی کرده و به اعماق نفوذ کند و با سرعتی بیشتر از پیشرفته ترین زیردریایی ها مانند اژدر و کشتی های روی آب حرکت کند.

این زیردریایی را می توان با کلاهک هسته ای نیز مجهز کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала