آیا لیونل مسی به پای "پله و مارادونا" می رسد!

© AFP 2023 / Oscar Del Pozoآیا لیونل مسی به پای "پله و مارادونا" می رسد!
آیا لیونل مسی به پای پله و مارادونا می رسد! - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مهاجم قدر بارسلونا، هنوز به پای پله از برزیل و دیگو مارادونا از آرژانتین نرسیده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اظهار نظر جدید "تیری هانری" مهاجم سابق "آرسنال" و تیم ملی فرانسه، مسی هنوز به پای پله برزیلی و دیگو مارادونا آرژانتینی نرسیده است.

هانری گفت: "مسی در حال حاضر می تواند به فعالیت حرفه ای خود در فوتبال خاتمه دهد، او در حال حاضر برای فوتبال قدم بسیار بزرگی برداشته است. پیروزی در جام جهانی، او را افسانه ای خواهد کرد. او خارق العاده است! در حالی که این آرژانتینی هنوز به سطح پله و مارادونا نرسیده است، اما او از آنها خیلی دور نیست".

مسی در کودکی از کمبود هورمون رشد رنج می برد، وی در این خصوص گفت: "برای من، کل فرآیند چیزی معمول بود. من باید این کار را انجام می دادم و انجام دادم، درمان شدم و به نقطه اوج در فوتبال رسیدم".

گفتنی است، مسی در هیات بارسلونا، هشت بار قهرمان اسپانیا، پنج بار — برنده جام اسپانیا، چهار بار — برنده لیگ قهرمانان اروپا شده است.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала