بازتاب خبر نوجوان تیزهوشی که گاز پیک نیک هدیه گرفت +عکس

© Fotolia / Pakhnyushchyyبازتاب خبر نوجوان تیزهوشی که گاز پیک نیک هدیه گرفت +عکس
بازتاب خبر نوجوان تیزهوشی که گاز پیک نیک هدیه گرفت +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جایزه منحصر به فرد مدرسه تیزهوشان کاربران را متعجب کرد

به گزارش اسپوتنیک، در یکی از مدارس فرزانگان تبریز به نفر اول امتحانات نهایی کشوری یک پیک نیک مسافرتی هدیه داده شده است. این هدیه از نگاه کاربران شبکه های اجتماعی جالب توجه بوده و خبر مربوط به آن انتشار گسترده یافته است.

بسیاری از کاربران براین باورند که هدایای این چنینی که برای یک نوجوان جذاب نیستند عامل تشویق کننده ای برای دانش آموزان نمیباشند و بهتر است هدایای مرتبط با فضای علمی و همچنین مناسب سن آنها به ایشان داده شود.
البته در این میان برخی کاربران شوخ طبع از پیک نیک به عنوان هدیه ای کارآمد در برخی امور یاد کرده اند و گفته اند شاید کنایه به آینده بدون کار و بی برنامه حتی برای یک نخبه داشته باشد.
همچنین برخی کاربران یادی از هدایای بعضا جالب توجهی که در دوران تحصیل در رقابت های علمی و ورزشی دریافت کرده اند از جمله پتو مسافرتی و بشقاب و سشوار و قابلمه و فلاسک و… کرده اند.
یکی از پستها نیز مقایسه ای میان هدیه نفر اول مدرسه ای در تگزاس شده است با این هدیه

در این میان کاربران خوشبین تر نیز این هدایا را کاربردی دانسته و معتقدند هر مدرسه با توجه به توان مالی خود هدیه تهیه میکند و همیشه تمسخر آمیز نیست. اما به نظر میرسد سوال مربوط به تناسب و جذابیت هدیه کماکان باقی است و کمترین زحمتی که مسئولین مدارس باید بکشند پیدا کردن هدیه کاربردی و آموزشی(حتی با قیمت پایین) برای دانش اموزان است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала