گزارش و تحلیل

رهبر محبوب همیشه مورد قدردانی ملت اش می باشد

© Sputnik / Igor Zaremboرهبر محبوب همیشه مورد قدردانی ملت اش می باشد به قلم عماد آبشناس
رهبر محبوب همیشه مورد قدردانی ملت اش می باشد به قلم عماد آبشناس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
از قبل از انتخابات در روسیه رسانه های دشمن با ملت روسیه تلاش داشتند به اشکال مختلف این انتخابات را مخدوش نمایند و تحت تاثیر قرار دهند، ولی پس از پایان این انتخابات همه نمایندگان این رسانه ها مجبور شدند به محبوبیت پرزیدنت پوتین در میان مردم روسیه سر نهند و در تجلیل از ملت روسیه تعظیم کنند.

در بسیاری از کشورها امروزه رهبران مجبور می باشند با ائتلاف های پارلمانی ویا تبانی های سیاسی درون مجلسی و یا الکترال های متنوع به عالیترین سمتاجرایی در مملکت خود برسند در حالی که در روسیه رئیس جمهوری با رای مستقیم مردم انتخاب می شود.

بدیهی است وقتی ماجرا به رای مستقیم مردم بر می گردد رای آوردن بسیار مشکل می شود و به همین دلیل هم در بسیاری از کشورها تلاش می شود بگونه ای انتخاب عالیترین مقام اجرائی کشور بصورت غیر مستقیم انجام شود و از انتخابات مستقیم پرهیز می شود.

آخرین داده ها در خصوص انتخابات ریاست جمهوری در روسیه - اسپوتنیک ایران
آخرین داده ها در خصوص انتخابات ریاست جمهوری در روسیه

با این شرایط بسیار دشوار می باشد که شخصی چند دوره پیاپی مورد حمایت مردم کشورش قرار گیرد، وفقطدر شرایطی چنین اتفاقی پیش می آید که آن شخص نه فقط از محبوبیت چشمگیر برخوردار باشد بلکه عملکردی بی نظیر از خود نشان دهد تا بتواند اعتماد مردم را بصورت پیاپی دریافت کند.

در بیشتر این موارد در انتخابات پیاپی شاهد آن هستیم که رهبران کشورها وقتی مجددا انتخاب می شوند با ریزش نسبی آرا مواجه می شوند، اما در روسیه بر عکس شاهد آن بودیم که پرزیدنت پوتین با افزایش نسبی آرای رای دهندگان مواجه شد.

این در شرایطی است که رقیب اصلی پرزیدنت پوتین یعنی پرزیدنت ترامپ امروزه طبق همه آمار منتشره در پایین ترین سطح از محبوبیت برخوردار می شود و اگر امروزه مجددا در ایالات متحده انتخاباتی برگزار گردد، طبق آمار خود رسانه های آمریکا، حد اکثر شاید بتواند هفده درصد آراء را به دست آورد.

در دیگر کشورها که خود را رقیب درجه دو و یا سه روسیه می دانند می بینیم که مثلا در آلمان خانم مرکل با دشواری زیاد توانسته یک حمایت نسبی برای رسیدن مجدد به سمت صدر اعظم به دست آورد در حالی که مثلا در انگلیس خانم ترزا می در دریایی از بحران ها دست و پا می زند و هر روز صحبت از فروپاشی کابینه وی و یا حتی فروپاشی اقتصادی بریطانیا می باشد.

شاید بتوان گفت بهترین شرایط را پرزیدنت مکرون در کاخ الیزه دارد که طبق آمار خود رسانه های فرانسه روز به روز محبوبیت خود را در فرانسه از دست می دهد و شاید در دور بعدی انتخابات حزب وی با شکست مفتضحانه ای مواجه گردد.

با اینکه رسانه های غربی تلاش کردند پیشاپیش انتخابات روسیه تا جایی که می توانند آقای پوتین را تضعیف کنند وحتی انگلیس هم بحران ترور یک جاسوس سابق روس ودخترش در لندن را علم کرد، اما مشاهده کردیم مردم روسیه بسیار هوشمندانه پاسخ همه تلاش های رسانه های دشمن را دادند و علیرغم سرمای شدید امسال در روسیه پای صندوق های رای رفتند تا از رهبر خود قدردانی کنند و به جهان بگویند که آقای ولادیمیر پوتین مورد حمایت اکثریت قاطع مردم روسیه می باشد.

آغاز انتخابات ریاست جمهوری در روسیه - اسپوتنیک ایران
آغاز انتخابات ریاست جمهوری در روسیه

مردم روسیه کاملا متوجه هستند در حالی که امروزه روسیه دارای یک رهبر مدبر و مقتدر می باشد دشمنان آنان از نبود رهبران مقتدر و مدبر رنج می برند و رشد و شکوفایی روسیه گرو ادامه کار همین رهبر است.

در بسیاری از شرایط ملت ها تحت تاثیر تبلیغات رسانه های دشمن قرار می گیرند و در انتخابات رفتارها و واکنش هایی را نشان می دهند که در نهایت به ضرر آنها تمام می شود.

امروز من گفتاری را مطالعه کردم که دوست داشتم با خوانندگان به اشتراک بگذارم:

"اگر ملتی فرد اشتباهی را انتخاب کند در انتخاب او اشتباه نکرده بلکه در اشتباهات او شریک است".

ملتی که تحت تاثیر رسانه های دشمن فرد اشتباهی را انتخاب می کند لیاقتش همان است که شریک اشتباهات فرد اشتباه باشد و تاوان انتخابش را پس دهد.

کافی است شرایط روسیه از زمان به قدرت رسیدن آقای پوتین تا به حال را بررسی کنید تا متوجه شوید چرا وی در روسیه اینقدر محبوب است وامروزه نام روسیه با نام پوتین گره خورده.

ملت روسیه امروز نشان دادند که حاضر نیستند اشتباه کنند و تحت تاثیر دشمنان قرار گیرند و به هیچ وجه حاضر نیستند به فرد اشتباه رای دهند چون می خواهند شریک موفقیت های پوتین برای شکوفایی مملکت خود باشند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала