جزئيات 2 نامه گلايه آميز احمدي نژاد به رهبر

© AFP 2023 / Behrouz Mehriجزئيات 2 نامه گلايه آميز احمدي نژاد به رهبر
جزئيات 2 نامه گلايه آميز احمدي نژاد به رهبر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیشنهادات احمدی نژاد برای اصلاح امور و نحوه مدیریت کشور، در طي دو نامه به رهبر ايران ارسال شد.

به گزارش اسپوتنيک به نقل از وبسایت دولت بهار،رییس جمهور سابق ایران دو نامه به رهبر ايران آقاي خامنه‌ای نوشته است.
این نامه‌ها در طي دو ماه گذشته و حاوی گلایه شدید از اوضاع کشور و همچنین پیشنهادهایی برای "برون رفت از وضع پیچیده و سخت موجود" مي باشد.
احمدي نژاد در اين نامه به رهبر ايران چنين مي گويد: " چگونه می توان از وضع بسیاری از خانواده ها که به دلیل فقر و گرانی و ناتوانی در تامین هزینه های اولیه زندگی در حال متلاشی شدن هستند مطلع بود و کاری نکرد؟
آیا می شود خبردار شد که گروه‌هایی از مردم به دلیل سیاست‌های غلط اقتصادی و تداوم رکود و فقر، ناچار به عبور از شرافت و نوامیس خود شده اند و آنگاه ساکت بود و دم برنیاورد؟ چگونه می توان صف طولانی فروش کلیه به علت فقر را مشاهده کرد و ساکت ماند؟
احمدي نژاد در نامه گلايه آميز دوم خود نيز چنين مي گويد: " بانک ‌ها منابع مردم را از تمام سرزمین جمع‌آوری کرده و با تشخیص خود به افراد، فعالیت ‌ها و مناطق خاص اختصاص می‌دهند. این امر بستر ساز و عامل تولید رانت، سوءاستفاده، تبعیض، فاصله طبقاتی و محرومیت در بخش های وسیعی از مردم و کشور است."
گفتني است، در ماه‌های اخیر، آقای احمدی‌نژاد و یارانش بارها قوه قضاییه را مورد اتهام قرار داده اند، در همين راستا آقاي بقايي از ياران نزديک احمدي نژاد دستگير شده است.
در اين راستا، احمدی نژاد در نامه‌ای به رهبرایران پیشنهاد کرده که در بیت خود دست به "اصلاحات اساسی" بزند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала