بازتاب گستره سوتی نماینده مجلس در فضای مجازی +ویدئو،عکس

© AP Photo / Vahid Salemiبازتاب گستره سوتی نماینده مجلس در فضای مجازی +ویدئو،عکس
بازتاب گستره سوتی نماینده مجلس در فضای مجازی +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایراد تلفظی یک نماینده مجلس موجب اعتراض گسترده کاربران شد.

به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش در جلسه علنی مجلس ایران یکی از نمایندگاه حین قرائت متنی که در آن کلمه "موزه لوور" موجود بود در تلفظ این کلمه دچار مشکل شد. در نهایت وی پس از چندین بار تکرار کلمه "لوور" به اشکال مختلف و با کمک حضار توانست آن را به درستی قرائت کند که این اتفاق بازتاب فراوانی در شبکه های اجتماعی داشته است. جالبتر اینکه او پس از تلفظ اشتباه کلمه لورر بیان داشت که روی کاغذ اشتباه نوشته شده بود. کاربران معتقدند این کار توجیه اشتباه خود است و بهتر میبود او مستقیما مسئولیت تلفظ اشتباه خود را میپذیرفت.

کاربران معتقدند از نماینده مجلس انتظار چنین اشباهی نمیرود و موزه لوور حتی در کتابهای درسی معرفی شده است. چطور یک نماینده مجلس میتواند با آن نا اشنا باشد؟! به همین دلیل برخی این جریان را وحشتناکترین سوتی تاریخ نام نهاده اند. در این میان دسته ای از کاربران معتقدند ایراد اصلی متوجه کسانی است که به این گونه افراد رای میدهند.

در هر صورت این موضوع تا حدی سروصدا راه انداخت که رضا رشیدپور هم آن را سوژه برنامه خود کرد.

البته در این میان برخی کاربران نیز معتقدند بر اساس یک اشتباه تمام شخصیت فرد را نباید زیر سوال برد، شاید او در حوزه تخصصی خود حتی متبحر باشد و دانش بالایی داشته باشد و این یک اشتباه اتفاقی بوده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала