چگونه ایرانی ها از سال خروس متنفر شدند؟ +عکس

© Sputnik / Alexander Makarovچگونه ایرانی ها از سال خروس متنفر شدند؟ +عکس
چگونه ایرانی ها از سال خروس متنفر شدند؟ +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اتفاقات بد سال خروس و نظرات کاربران درباره سالی که گذشت.

به گزارش اسپوتنیک، سال ۹۶ که سال خروس نام داشت به انتها نزدیک میشود و کاربران بسیاری در شبکه های مجازی سالی که گذشت را تحلیل کرده اند.

برآیند نظرات بیشتر منفی است تا مثبت چرا که در ایران در این سال در کنار برخی اتفاقات خوب، اتفاقات بد بسیاری افتاده است که منجر به مرگ ومیر شده ایرانیان شده است.
این اتفاقات از همان ابتدای سال شروع شدند، اولین حادثه، واژگونی اتوبوس مسافربری سبزوار بود که در فروردین اتفاق افتاد. پس از آن در اردیبهشت ماه انفجار معدن زغال سنگ یورت رخ داد که در آن ۴۳ معدنچی جان باختند و از حوادث تلخ سال ۹۶ شناخته میشود.

زلزله کرمانشاه با ۵۷۴ نفر کشته و نزدیک ۱۰ هزار مصدوم از نگاه کاربران تلخ ترین حادثه سال نام گرفته است. از حوادث تلخ زمستان ۹۶ نیز میتوان از آتش‌سوزی و غرق شدن نفت‌کش سانچی نام برد که ۳۰ کشته برجا گذاشت.

کاربران امیدوارند سقوط هواپیمای تهران یاسوج اخرین واقعه تلخ سال خروس باشد و در این رزهای باقیمانده حادثه جدیدی رخ ندهد.
برخی کاربران در کنار ابراز ناراحتی از کشته شدن هموطنانشان، از اینکه با وجود این همه حادثه هنوز در سلامتی بسر میبرند خرسندند. تصویری طنز گونه نیز در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است که فراوانی اتفاقات تلخ و حوادث سال ۹۶ را نشان میدهد. در آن فردی در پاسخ به این سوال که بزگترین دستاوردت در سال ۹۶ چه بوده است؟ میگوید: —اینکه هنوز زنده ام!

کلیپ زیر در شبکه های مجازی انتشار یافته و "خلاصه ی کاری که خروس سال با ایرانیا کرد" نام گرفته است.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала