بازتاب نواختن پیانو توسط روحانی شیعه برای نخستین بار + ویدئو

© Fotolia / Minerva Studioبازتاب نواختن پیانو توسط روحانی شیعه برای نخستین بار +ویدئو
بازتاب نواختن پیانو توسط روحانی شیعه برای نخستین بار  +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نخستین روحانی شیعه که به نواختن ساز پرداخته است، جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی به راه انداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، "سید حسین حسینی" نخستین روحانی شیعه اهل کشور "لبنان" است که هنر موسیقی را آموخته است. نواختن ساز توسط او انتقادات زیادی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است.

با این همه اما او به این کار خود می بالد و عنوان کرده است که از اینکه نخستین روحانی است که این هنر را آموخته و ساز می نوازد به خود افتخار می کند.

در خبرهایی که در این رابطه منتشر می شود گفته می شود که سیدحسن آقامیری، ویدئویی از هنرمندی یک روحانی اهل کشور لبنان به نام سیدحسین حسینی است را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

بسیاری از کاربران از حرکت این روحانی استقبال کرده و معتقدند که موسیقی و هنر علم هایی هستند که روح آدم را می نوازند و بی خطر است.

عده ای از کاربران نیز معتقدند که او نخستین روحانی نبوده است و قبل از آن نیز تعدادی از روحانیون به نواختن ساز پرداخته بودند. به گفته کاربران، برخلاف تصور عده ای، اسلام دینی است که شادی در آن جایگاه ویژه ای دارد و موسیقی نیز با شادی عجین است.
در مقابل عده ای از کاربران به انتقاد از او پرداخته‌اند و معتقدند که در شان یک روحانی نیست که به نواختن ساز بپردازد. به عقیده آنان شغل او چیز دیگری است و هر کس باید در حوزه تخصصی خود باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала