چگونه لباس عید را بر اساس اندام خود انتخاب کنیم؟ +عکس

© Fotolia / Tverdohlibچگونه لباس عید را بر اساس اندام خود انتخاب کنیم؟ +عکس
چگونه لباس عید را بر اساس اندام خود انتخاب کنیم؟ +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در آستانه سال نو انتخاب لباس عید دغدغه بسیاری از کاربران است.

به گزارش اسپوتنیک با نزدیک شدن سال جدید، روز به روز کاربران بیشتری به فکر خرید لباس برای عید و آمادگی برای دید و بازدید های سال جدید هستند. در این رابطه مطالب مختلفی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود که یکی از آنها نحوه انتخاب لباس از روی اندام افراد می باشد. میتوان گفت اندام هر فرد قابل تشبیه به یکی از اشکال است (از جمله سیب، گلابی، ساعت شنی، مثلث، مثلث وارونه و…) و در واقع عریض ترین بخش بدن تعیین کننده ی فرم بدن است.

دانستن فرم بدن در انتخاب نوع و رنگ لباس مناسب کمک میکند. همچنین برای متناسب نشان دادن اندام لازم است نکات ظریفی بر اساس فرم بدن رعایت گردد که اینگونه مطالب این روزها در شبکه های اجتماعی به وفور یافت میشود.

در کنار بازار داغ توصیه ها برای تشخیص فرم بدن و انتخاب لباس بر اساس آن، عکسی در فضای مجازی انتشار یافته است که به همان اندازه توجه کاربران را به خود جلب کرده است. در این تصویر ضمن تفکیک فرمهای مختلف بدن، ذیل همه آنها نوشته شده است: هرطور که دلتان میخواهد لباس بپوشید بدن خودتان است.

کاربران معتقدند این تصویر حاوی پیام جالبی است و ایده متفاوتی را بیان میدارد. و برخی نام "شوخیِ جدی" به آن داده اند چرا که در کنار ویژگی طنزی که دارد، یادآور میشود که هرکس حق دارد هرگونه خودش میپسندد لباس بپوشد و کسی مجبور نیست برای دل دیگران لباس بپوشد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала