بحران جنس مذکر در آمریکا

© Fotolia / WavebreakMediaMicroبحران جنس مذکر در آمریکا
بحران جنس مذکر در آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مردان آمریکایی دچار تغییر فیزیولوژیکی می شوند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «فاکس نیوز»، در آمریکا بحران واقعی جنس مذکر جریان دارد. در چارچوب برنامه جدیدی که مختص مردان آمریکایی است، آماری  ذکر می شوند که بر اساس آن ها نمایندگان «جنس قوی» از « جنس لطیف» عقب می مانند و حتی  با تغییرات فیزیولوژیکی مواجه می شوند.

آنچه باعث نگرانی خبرنگاران «فاکس نیوز» شد، شمار زیاد خودکشی در بین مردان میانسال است. جوانان بیشتر به دیدن فیلم و نوشیدن مشروبات الکلی و مصرف موادمخدر تمایل نشان میدهند. آنها در این اواخر به تیراندازی های جمعی دست می زنند و قوانین را نقض می کنند.

مردان آمریکایی در مقایسه با زنان 5 سال کمتر زندگی می کنند. 77 درصد کل خودکشی ها در آمریکا به مردان تعلق دارد- بیش از 90 درصد زندانیان، مرد هستند.

اما آنچه باعث نگرانی زیاد می شود تغییر فیزیولوژیکی در مردان است.  تعداد اسپرماتوزوئید ها در مردان آمریکایی کاهش یافته و تقریبا 60 درصد کمتر از دهه 1970 است و دانشمندان هنوز به علت این تغییر پی نبرده اند.  سطح تستوسترون نیز در مردها شدیدا کاهش یافته است.  بطور متوسط در یک مرد 40 ساله در سال 2017 سطح تستوسترون 30 درصد کمتر از سطح متوسط در مردان 40 ساله در سال 1978  به ثبت رسیده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала