کتاب هایی که بیل گیتس به شما پیشنهاد می کند

© AFP 2023 / Saul Loevکتاب هایی که بیل گیتس به شما پیشنهاد می کند
کتاب هایی که بیل گیتس به شما پیشنهاد می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کتاب هایی امیدوارکننده درباره وضعیت جهان که هر کدام به روش خود شرح می دهند که ما در دوران خوبی از انسانیت روی زمین زندگی می کنیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر عطش کتابخوانی بیل گیتس هرگز با خواندن یک کتاب سیرآب نمی‌شود، او دو کتاب محبوبی که در دو ماه نخست سال ۲۰۱۸ خوانده و از آنها لذت برده را معرفی کرد.
بیل گیتس دیروز در نشستی در پاسخ به سوالی درباره این که بهترین کتابی که امسال خوانده چه بوده دو کتاب را نام برد و گفت دو کتاب شگفت‌انگیز خوانده که یکی «روشنفکری حالا» نوشته استیون پینکر و دیگری «پر از حقیقت» نوشته هانس راسلینگ است.
وی بیان داشت: هر دوی این کتاب‌ها خیلی خواندنی هستند و توضیح می‌دهند که جهان چگونه می‌تواند بهتر شود.
کتاب پینکر به تازگی و در آغاز ماه فوریه وارد باز شده و در این کتاب نویسنده سعی دارد توضیح دهد که چرا مردم امروز شادتر، سالم‌تر، ثروتمندتر و امن‌تر از هر زمان دیگری هستند. وی می‌گوید این امر فقط در آمریکا اتفاق نیفتاده بلکه در سراسر دنیا به وقوع پیوسته است.
البته گیتس پیشتر کتاب دیگری از پینکر با عنوان «فرشته‌های تلخ» را به عنوان بهترین کتابی که تاکنون خوانده است معرفی کرده است.
کتاب دیگری که گیتس معرفی کرده از دکتر سوئدی هانس راسلینگ مشاور سازمان بهداشت جهانی و یونیسف است. راسلینگ فوریه ۲۰۱۷ در ۶۸ سالگی درگذشت، اما پسر و عروسش با تمام کردن فصل پایانی این کتاب، آن را آوریل ۲۰۱۷ به دست چاپ سپردند. این کتاب درباره ۱۰ راه اشتباه و مشترکی است که همه ما در جهان می‌رویم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала