ولادیمیر پوتین: خرس روسی در عرصه جهانی

© Sputnik / Alexei Druzhininولادیمیر پوتین: خرس روسی در عرصه جهانی
ولادیمیر پوتین: خرس روسی در عرصه جهانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسپوتنیک، زندگینامه و شرح حال نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روسیه در سال 2018 و همچنین برنامه سیاست داخلی آنها را تقدیم شما می کند.

بیوگرافی: ولادیمیر پوتین در سال 1999 وارد عرصه سیاست شد، در ابتدا به عنوان معاون اول نخست وزیر، جانشین موقت رئیس دولت و بعدا نخست وزیر روسیه شد.
برنامه سیاسی داخلی: در اولین دوره ریاست جمهوری، پوتین یک سلسله اصلاحات مالیاتی، بانکی، ارضی، بازنشستگی، اصلاحات انحصار منابع طبیعی، مسکن و خدمات اجتماعی ، امور کار و بسیاری موارد دیگر را انجام داد. وی در مجموع بسیاری از تحولات دیگر را در کشور به سرانجام رساند. به عقیده رئیس جمهور "حفظ یکپارچگی روسیه و تقویت دولت، به طور قابل توجهی رشد نرخ تولید ناخالص داخلی را افزایش می دهد".
برنامه سیاست خارجی: ولادیمیر پوتین در سال 2007، در سخنرانی خود در کنفرانس سیاست امنیتی مونیخ، با شدت و بسیار جدی به به سیاست خارجی و ایده جهان تک قطبی آمریکا انتقاد کرد. به عقیده پوتین، ایجاد "جهان مستقل و تک بعدی" در شرایط فعلی غیر ممکن است، این مدل هیچ ارتباطی با دموکراسی ندارد و برای همه کشورها خطرناک است. روسیه در تلاش برای آموزش به کسانی است که "خود به نحوی خواهان یادگیری نیستند".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала