ماکسیم سورایکین: به پیش به سوی گذشته درخشان شوروی

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر ماکسیم سورایکین: به پیش به سوی گذشته درخشان شوروی
ماکسیم سورایکین: به پیش به سوی گذشته درخشان شوروی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسپوتنیک، زندگینامه و شرح حال نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روسیه در سال 2018 و همچنین برنامه سیاست داخلی آنها را تقدیم شما می کند.

زندگی نامه: ماکسیم سورایکین در سال 1978 میلادی در مسکو به دنیا آمده و دارای درجه علمی نامزد علوم تاریخی است. پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه مدت ده سال ریاست کارخانه تعمیر وسایل رایانه ای را بر عهده داشت. همچنین به عنوان استاد کرسی مدیریت دانشگاه راه های مواصلاتی مسکو کار کرده است. نویسنده تعدادی از مقالات علمی است. از سال 1996 در عرصه سیاست است. عضو حزب کمونیست روسیه بوده است. در سال 2010 رهبری سازمان اجتماعی "کمونیست های روسیه" را بر عهده گرفته و از طرف این سازمان به عنوان نامزد برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری روسیه معرفی شد.
برنامه سیاست داخلی: برنامه انتخاباتی ماکسیم سورایکین اتخاذ "مجموعه ای از تدابیر برای احیای اقتصاد سوسیالیستی" را در نظر می گیرد. از جمله "کمونیست های روسیه" وعده می دهند در صورت به قدرت رسیدن به ملی کردن نظام بانکی و رشته های بنیادی اقتصاد بپردازند. علاوه بر این کمونیست ها قول می دهند تفاوت بین حقوق ماهیانه کارگر متخصص و ماهر و مدیر کارخانه بیشتر از پنج برابر نباشد. این نامزد ریاست جمهوری به مبارزه با فساد مالی توجه خاصی نشان می دهد. در برنامه وی خاطرنشان می شود که لازم است در روسیه مجازات مصادره ثروت های حاصله از طریق غیر قانونی برقرار شده و کمیته های کنترل مردمی بر گردش ذخایر مالی در کارخانه ها احیا گردد.
برنامه سیاست خارجی: "کمونیست های روسیه" در سایت خارجی از میهن دوستی پیروی می کنند. آنها معتقدند دفاع از منافع زحمتکشان باید محور اصلی سیاست خارجی شود. در این حزب همچنین درباره ضرورت احیای "اتحاد دفاعی کشورهای ضد امپریالیستی طبق نمونه پیمان ورشو" سخن می گوید

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала