مدارسی با قوانین عجیب

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر مدارسی با قوانین عجیب
مدارسی با قوانین عجیب - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدارس برخی از کشورهای دنیا قوانین عجیب و مخصوص به خودشان را دارند که در خیلی از کشورهای دیگر دنیا دیده نمی شود.

به گزارش اسپوتنیک، مدارس برخی از کشورهای دنیا قوانین عجیب و مخصوص به خودشان را دارند که در خیلی از کشورهای دیگر دنیا دیده نمی شود.

 

تنبیه با نخود منجمد:

این تنبیه که در کشورهای آسیای شرقی رایج است، در این تنبیه دانش آموز را مجبور می کنند که با زانوی خود روی نخودها بنشیند و نخودها به علت وزن بدن در زانوی دانش آموز رفته و او را دچار درد وحشتناک می کنند.

 

دو نفری گشتن در مدرسه ممنوع:

در انگلستان داشتن دوست صمیمی در مدرسه ممنوع است؛ این روش تا به امروز مورد تایید والدین، دبیران و روانشناسان بوده است، چرا که وقتی دانش‌آموزان گروه‌های چند نفری از دوستان را تشکیل می‌دهند، بسیار شادتر خواهند بود و هیچ دانش‌آموزی نیز تنها نمی‌ماند.

 

کلمه‌هایی همچون «ثروت»، «تولد» و ۴۸ واژه دیگر در مدارس نیویورک ممنوع است:

این قانون که در مدارس شهر نیویورک استفاده می شود به این دلیل است که این کلمات برخی موارد باعث یاد آوری خاطره های تلخ با واژه های خاص می شود.

 

چرت در عصر:

در کشور چین دانش آموزان اجازه دارند نیم ساعت در طول روز چرت بزنند چرا که معلم ها باور دارند این خواب کوتاه در میانه روز به افزایش انرژی و قدرت یادگیری دانش آموزان می افزاید. به خاطر همین قانون دانش آموزان می توانند با خود بالش و پتو نیز بیاورند.

 

استفاده از خودکار قرمز ممنوع:

با اینکه خودکار قرمز در کشور ما رایج است و همه ما به نوعی با آن برخورد داشته ایم اما استفاده از این رنگ خودکار در برخی کشورها برای دبیران ممنوع می باشد. در سال های اخیر در کشورهایی همانند استرالیا و انگلیس استفاده از رنگ قرمز به خاطر ایجاد ترس در کودک ممنوع شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала