نمایش تسلیحات مدرن روسیه + ویدئو

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر نمایش تسلیحات مدرن روسیه + ویدئو
نمایش تسلیحات مدرن روسیه + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور روسیه تسلیحات جدید روسیه را در سخنرانی سالانه خود خطاب به مجمع فدرال روسیه به نمایش گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که چنین تسلیحاتی در دنیا وجود ندارد و هنگامی که دنیا مجهز به سلاح ها شود، ما سلاح های مدرن تری خواهیم داشت.

موشک "سرمت"

وزن موشک بالستیکی قاره پیمای "سرمت" بیش از 200 تن بوده، آنرا می توان به کلاهک های هسته ای مسلح کرد و وسایل دفاع موشکی با دشواری می توانند آنرا رهگیری کنند. علاوه بر این تعداد بلوک های رزمی سرمت بیشتر از موشک "وایوودا" است که فعلا قوی ترین موشک بالستیکی قاره پیما در جهان است.
موشک "سرمت" که کار ساخت آن در سال 2009 آغاز گردیده ، جزو موشک های فوق سنگین است. این موشک با سوخت مایع کار می کند و از سکوهای زیرزمینی پرتاب می شود.

موشک "آوانگارد"

موشک بالدار جدید روسیه به نام "آوانگارد" دارای برد غیرمحدود است که آزمایش آن با موفقیت انجام شده است. این موشک توانایی پرواز در لایه های متراکم جو با سرعت مافوق صوت بیش از 20 برابر عدد "ماخ" را داد.

تسلیحات"لیزری"

ما می دانیم که برخی کشورها برای ساخت سلاح های جدید براساس اصول فیزیکی فعالیت دارند و ما می توانیم اعلام کنیم که در این زمینه نسبت به دیگر کشورها پیشقدم هستیم. در ایجاد تسلیحات لیزری موفقیت های زیادی را بدست آورده ایم. ما از تئوری صحبت نمی کنیم، بلکه چنین تسلیحاتی را در اختیار داریم که تا کنون ضرورتی برای رونمایی از آن دیده نشده است.

موشک "کنجال"

موشک فوق العاده دقیق و ماورء صوت هوا به زمین "کنجال" روسی در دنیا بی نظیر میباش که به صورت موفقیت آمیز به آزمایش گذاشته شده است. از تاریخ 1 دسامبر سال گذشته میلادی در اختیار نیروی هوایی در جنوب روسیه قرار گرفت. شرکت تسلیحات موشکی تاکتیکی ساخت این موشک ها را اعلام کرده، اما در عین حال ویژگی های آنرا فاش نکره است. این موشک در جنگنده های سوخو مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این موشک به دلیل سرعت فوق العاده می تواند از دید رادار دشمن پنهان بماند.

زیردریایی بدون سرنشین

در روسیه یک زیر دریایی بدون سرنشین ساخته شده است که قادر است به طور نامحدود فاصله بین قاره ها طی کرده و به اعماق نفوذ کند و با سرعتی بیشتر از پیشرفته ترین زیردریایی ها مانند اژدر و کشتی های روی آب حرکت کند.

این زیردریایی را می توان با کلاهک هسته ای نیز مجهز کرد.

موشک کروز نسل جدید

موشک کروز با توانایی حمل کلاهک هسته ای در سال 2017 مورد آزمایش قرار گرفت. در طی این پرواز، کلاهک هسته ای به بالاترین سطح قدرت داده شده رسیده و کشش مورد نیاز را فراهم می کند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала