فشن شو لباس معلولان، کاربران را مبهوت کرد +عکس،ویدئو

© AP Photo / Mel Evansفشن شو لباس معلولان، کاربران را مبهوت کرد +عکس،ویدئو
فشن شو لباس معلولان، کاربران را مبهوت کرد +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شاید باور اینکه این بار قرار باشد به جای یکسری آدم خوش قد و بالا و زیبا افراد دچار معلولیت لباس بپوشند و تبلیغ یک برند کنند، کمی سخت به نظر می رسد اما یکی از طراحان لباس خوش ذوق ایرانی خانم محبوب رحیمیان اولین بار است که با ترتیب دادن یک فشن شوی متفاوت، تعریف مدلینگ را تغییر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، در خبرهایی که در این رابطه در فضای مجازی توسط کاربران به اشتراک گذاشته می شود می توان مشاهده نمود که این طراح، شوی لباسی متفاوت با اجرای 40 معلول برگزار کرد. این خانم صاحب برند "محبوب تهران" است و به طراحی لباسهای مخصوص برای افراد دارای معلولیت با توجه به محدودیت های حرکتی هرکدام از آنها میپردازد. لباسهایی با جنس های راحت و خاص که حساسیت ایجاد نکند و با رعایت جزئیات بسیاری که متناسب با شرایط جسمی هریک از این افراد است. نحوه پوشیدن آسان از ویژگی های خاص این لباسهاست. در این فن شوی زیبا ثابت شد نه فقط انسانهای خوش هیکل، قد بلند و زیبا میتوانند مدل باشند بلکه یک انسان دارای معلولیت نیز میتواند مدل باشد.

به نظر می رسد که علولین شرکت کننده در این فشن شو از لباسهای طراحی شده خیلی راضی بودند و همچنین از اولین تجربه مدلینگ خود خرسند و شاد بودند. 

فاطمه حمامی - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
فاطمه حمامی، هنرمند معلول تسلیم ناپذیر ایرانی در آرزوی جهانی شدن+تصاویر

این شوی لباس بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت و کاربران بسیاری به انتشار تصاویر آن پرداختند. کاربران از از این ایده استقبال کرده و از این طراح به علت اینکه موجب خرسندی این معلولین را فراهم کرده است تشکر کرده اند. همچنین امید به حمایت مسئولین در جهت تولید انبوه این لباسها را دارند تا همه معلولین کشور بتوانند از لباس مناسب شرایط خود استفاده کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала