ارائه توضیحات وزیر دفاع روسیه درباره اوضاع سوریه

© Sputnik / Ministry of defence of the Russian Federation/Vadim Savitskii /  مراجعه به بانک تصاویر ارائه توضیحات وزیر دفاع روسیه درباره اوضاع سوریه
ارائه توضیحات وزیر دفاع روسیه درباره اوضاع سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه از طریق کانال های دیپلماتیک توضیحات خود درباره پیشنهادات مسکو در رابطه با اوضاع در مناطق غوطه شرقی و رقه را برای استفان دمیستورا، نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه ارسال کرد.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب در بیانیه وزارت دفاع روسیه اعلام شده است.
در این بیانیه خاطرنشان می شود که طبق دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ، مرکز روسی مصالحه طرفهای متخاصم به همراه مقامات سوریه عملیات خروج فوری افراد غیر نظامی از غوطه شرقی و همچنین تخلیه بیماران و زخمیان را آغاز می کند.
سرگئی شویگو خاطرنشان می سازد برای این کار از روز 27 فوریه از ساعت 9 تا 14 در نقاط مسکونی دوما و اربیل آتش بس های انسانی برقرار می شود و طی این مدت ارتش دولتی سوریه حملات خود به تروریست ها را متوقف می کند.
با مساعدت جمعیت هلال احمر سوریه کریدوری برای عبور افراد غیر نظامی در منطقه مهیم الوافدین آماده شده است.
مردم را با کمک ارواقی که در آنها مسیر های خروج از منطقه و قاعده عبور از نقاط ایست بازرسی ارتش سوریه ذکر شده در جریان می گذارند. همچنین از بلند گوها و ارسال پیامک های اس ام اس برای اطلاع رسانی استفاده می شود.
در پیام شویگو همچنین تاکید می شود که در نظر است کریدورهای بشر دوستانه خروج از مناطق التنف و رکبان ایجاد شده و برای ارزیابی اوضاع انسانی در شهر رقه کمیسیون بین المللی تشکیل شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала