فیفا: امنیت برگزاری جام جهانی 2018 روسیه مورد تایید است

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر فیفا: امنیت برگزاری جام جهانی 2018 روسیه مورد تایید است
فیفا: امنیت برگزاری جام جهانی 2018 روسیه مورد تایید است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فدراسیون بین المللی فوتبال، استانداردهای ایمنی در ورزشگاه های روسیه را مطابق با الزامات این سازمان دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بیانیه منتشر شده توسط
فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)،امنیت کامل از سوی میزبان جام جهانی 2018 در روسیه برقرار است. پیس از آشوب طرفداران در بیلبائو (اسپانیا) پس از بازی برگزار شده بین بین "اتلتیکو بیلبائو" و "اسپارتاک مسکو" این بیانیه منتشر شد.

دیدار برگشت فینال 1/16 نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین اتلتیکو و اسپارتاک در روز پنج شنبه در بیلبائو برگزار شد که با درگیری طرفداران و آسیب دیدگی 5 نفر و کشته شدن یک پلیس 51 ساله همراه شد.
فیفا در طی بیانیه ای، مرگ این افسر پلیس را تسلیت گفت و در عین حال امنیت برگزاری جام جهانی 2018 روسیه را مورد تایید قرار داد. زیرا جام کنفدراسیون ها در سال گذشته، با استانداردهای ایمنی بالا در روسیه برگزار شد.
شایان ذکر است، مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد. در چارچوب مسابقات جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ در مقابل مراکش بازی خواهد نمود. سپس تیم ملی ایران در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی خواهد کرد. در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، بازی نهایی ایران در مقابل پرتغال در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه در سارانسک برگزار می گردد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала