انتقال پیکر جانباختگان هواپیما با کوله پشتی کوهنوردان + ویدئو

© AFP 2023 / Mizan News Agency / Mohammed Khademosheikhانتقال عجیب پیکر جانباختگان هواپیما در کوله پشتی کوهنوردان + ویدئو
انتقال عجیب پیکر جانباختگان هواپیما در کوله پشتی کوهنوردان + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس سازمان مدیریت بحران ایران گفت: به دلیل شرایط بد جوی روز اول امکان امدادرسانی وجود نداشت و در روز دوم تعداد 24 نفر از کوهنوردان به سمت محل سقوط هواپیما حرکت کردند و در نزدیکی محل سقوط یک کمپ تشکیل دادند و در آنجا مستقر شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، اسماعیل نجار افزود: کوهنوردان امروز و در روز چهارم امدادرسانی عملیات را آغاز کردند ولی به دلیل متراکم بودن ابرها، بارش برف و وزش باد شدید عملیات را متوقف کردیم.

وی گفت: در راه برگشت، کوهنوردان ما در کوله پشتی های خود قطعاتی از اجساد را حمل کردند و به پزشکی قانونی یاسوج تحویل داده شد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان این که این وضعیت جوی تا روز دوشنبه ادامه دارد، گفت: مردم بدانند که تمامی کوهنوردان و تیم های اعزامی با جان و دل تلاش می کنند که هر چه سریع تر پیکر جانباختگان را پیدا کنند.

نجار اضافه کرد: با مساعد شدن شرایط جوی عملیات انتقال اجساد به پایین قله ادامه می یابد و بدون شک ما قدردان صبر و شکیبایی این مردم داغدیده هستیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محل کمپ کوه گل شهرستان دنا حضور دارند و از نزدیک عملیات امداد رسانی را نظارت می کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала