آیا راننده جوانمرد ایرانی که به کمک سفیر هند شتافت را میشناسید؟ +عکس

© AFP 2023 / Money Sharmaآیا راننده جوانمرد ایرانی که به کمک سفیر هند شتافت را میشناسید؟ +عکس
آیا راننده جوانمرد ایرانی که به کمک سفیر هند شتافت را میشناسید؟ +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک راننده تاکسی در تهران سفیر هند را به موقع به بیمارستان رساند.

به گزارش اسپوتنیک، خبر کمک به موقع یک راننده تاکسی ایرانی به سفیر هند در تهران به شدت مورد توجه کاربران بکه های اجتماعی قرار گرفت.
ماجرا از این قرار است که هفته گذشته سفیر هند در تهران که طبق عادت معمول خود حوالی ساعت پنج صبح در حال پیاده روی بوده است، به دلیل وجود برف لیز خورده و پایش میشکند و آسیب به حدی بوده که وی نمی توانسته از جای خود بلند شود.

در شرایطی که وی تلفن همراه و یا کارت شناسایی و یا کیف پول همراه نداشته یک راننده تاکسی وی را پیدا می کند و سریعا به بیمارستان می رساند.
با توجه به اینکه آقای سفیر هیچ چیزی همراه خود نداشته راننده تاکسی هزینه های پذیرش بیمارستان را از جیب پرداخت می نماید و تا زمانی که کارمندان سفارت خبردار می شوند وخود را به بیمارستان می رسانند چند ساعت همراه سفیر در بیمارستان می ماند.
علیرغم اینکه سفیر و کارمندان سفارت اصرار می کنند حد اقل هزینه های راننده تاکسی را پرداخت نمایند وی از دریافت هزینه ها خودداری می نماید و به آنها می گوید: "ایرانی ها اینقدر بی معرفت نیستند که مهمان خود را در خیابان ول کنند، شما فقط صلوات بفرستید برای من کافی است."


این خبر در شبکه های اجتماعی بازتاب فراوان یافته و شهروندان این راننده تاکسی با معرفت را بخاطر حرکت نوع دوستانه اش تحسین کرده اند. کاربران به این هموطن خود افتخار کرده و معتقدند اینکه فرد از کار و برنامه خود بزند برای کمک به دیگری در حالی که نمیدانسته است این فرد سفیر کشوری خارجی است از ارزش بالایی برخوردار است.
برخی کاربران در این میان این سوال را مطرح کرده اند که آیا در سایر کشورها همچون ایران سفرای کشورهای خارجی تا این حد در امنیت هستند که بدون همراه و محافظ ساعت پنج صبح در خیابان پیاده روی کنند؟

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала