ماجرای مردی که با گذاشتن ریش و کم کردن وزن میلیونر شد +عکس

© Photo / The Gay Beardsماجرای مردی که با گذاشتن ریش و کم کردن وزن میلیونر شد +عکس
ماجرای مردی که با گذاشتن ریش و کم کردن وزن میلیونر شد +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ریشی که سرانجام به درد خورد و سبب شهرت شد.

به گزارش اسپوتنیک، گویلیم پوه "Gwilym Pugh" ۳۳ ساله با بیش از 260 هزار فالور در اینستاگرام یکی از موسیقی دانان و مدل های معروف لندن است که در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد.
اما زندگی او همیشه این چنین نبوده است.
او در حال حاضر مشغول کار برروی یک کمپین به همراه دیوید بکام می باشد. او در مصاحبه با خبرگزاری سانThesun از تغییرش در زندگی اینچنین گفت: من یا باید یک تصمیم بزرگ میگرفتم و یا برای همیشه ناخرسند باقی میماندم.

ماجرای شهرت و موفقیت وی از آنجایی شروع می شود که او مشغول به کار موسیقی شده بود درحالیکه کماکان چهره رسمی شغل قبلی خود را که کارمند بیمه بود حفظ کرده بود. تا اینکه در سال ۲۰۱۱ آرایشگرش به او توصیه کرد که با این ظاهر رسمی ات در موسیقی موفق نخواهی بود. و باید ریش بلند داشته باشی.

او همچنین در مورد کاهش وزن خود میگوید که با هدف سلامتی این تصمیم را گرفت است و صرفا برای داشتن ظاهری زیبا. اما وی معتقد است پس از کاهش وزن اعتماد به نفسش افزایش پیدا کرده است. او میگوید تغییر سبک زندگی ام رمز موفقیت من است.

در پی این مصاحبه، عکس قبلی و فعلی وی به سرعت در شبکه های اجتماعی به زبانهای مختلف انتشار یافته و برخی کاربران با نگاهی طنزآلود گفته اند که همه چیز عادی بود تا اینکه یک آرایشگر گفت باید ریش بلند بگذاری و با این حرف زندگی یک نفر را تغییر داد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала