تحویل اولین گروه از پیکر جانباختگان هواپیمای تهران - یاسوج

© AFP 2023 / Atta Kenareاولین گروه از پیکر جانباختگان تحویل پزشکی قانونی شد
اولین گروه از پیکر جانباختگان تحویل پزشکی قانونی شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیرعامل هلال احمر اصفهان اعلام کرد؛ اولین گروه از پیکر جانباختگان هواپیمای تهران - یاسوج به مراجع قضایی در پایین تحویل داده شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، محسن مومنی مدیرعامل هلال احمر اصفهان از تحویل اولین گروه از پیکر جانباختگان هواپیمای تهران — یاسوج به مراجع قضایی در پایین کوه خبر داد و اظهار داشت: اولین تیمی که در محل سقوط مستقر بود دقایقی پیش توانست پیکر چند تن از جانباختگان را به پزشکی قانونی در پایین کوه تحویل دهد.

وی افزود: البته به موازات این تیم یک گروه 16 نفره نیز به محل سقوط رفته اند تا در صورت امکان اجساد دیگری را منتقل کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: با کمک یگان ویژه کلاه سبزها و استفاده از تجهیزات ویژه، انتقال اجساد و لاشه هواپیما تا غروب امروز چهارشنبه انجام می شود. امیر حیدری تصریح کرد: امروز اولین اجساد در محل حادثه جمع آوری شده و امیدواریم تا ساعت 12 امروز به دامنه برسد و عملیات تخلیه اجساد تا امروز غروب انجام می شود و دنبال جعبه سیاه هم هستیم.

هواپیمای مسافربری ATR-72 متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان که از تهران به سمت یاسوج در پرواز بود، روز یکشنبه حدود 50 دقیقه پس از برخاستن از فرودگاه مهرآباد تهران از رادار مرکز کنترل هوایی ناپدید شد. این هواپیما در اطراف شهر سمیروم در استان اصفهان و در رشته کوه های دنا سقوط کرد. این هواپیما حامل 66 سرنشین بود (60 مسافر و 6 خدمه پرواز) که یک کودک نیز در میان آنها حضور داشت. براساس گزارش های اولیه تمامی سرنشینان این هواپیما جان باختند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала