عملیات جستجو برای یافتن هواپیمای سقوط کرده به خاطر شرایط جغرافیایی سخت شده است

© AFP 2023 / PASCAL PAVANIعملیات جستجو برای یافتن هواپیمای سقوط کرده به خاطر شرایط جغرافیایی سخت شده است
عملیات جستجو برای یافتن هواپیمای سقوط کرده به خاطر شرایط جغرافیایی سخت شده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی ایران به مشکلات در عملیات جستجو اشاره کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی ایران با اشاره به مشکلات در عملیات جستجو گفت: شرایط سخت جغرافیایی، سخت گذر بودن، برف و باران در روز نخست حادثه و شیب‌های تند سبب کندی عملیات جست وجوی لاشه هواپیمای پرواز تهران به یاسوج شده است.

تمام امکانات مورد نیاز از جمله 6 پهپاد، چندین فروند بالگرد، 40 گروه امدادگر هلال احمر و کوهنوردان وزارت ورزش و جوانان با تمام تجهیزات مورد نیاز در منطقه پادنا در حال جست و جو هستند. برای جست و جو منطقه‌ای در ابعاد 15 کیلومتر، 6 پهپاد کافی است اما با هدف تسریع در روند عملیات با رئیس جمهوری، وزیر کشور و دیگر متولیان برای اعزام پهپاد و بالگرد بیشتر به منطقه هماهنگی شده است.

پیامی که هیچگاه سین نخورد+ عکس - اسپوتنیک ایران
پیامی که هیچگاه سین نخورد+ عکس

آخوندی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست تا با تشکیل کارگروهی از تمام خانواده‌های آسیب دیده سرکشی و از نزدیک برای دلجویی و رفع ابهامات آنان برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه 300 میلیارد ریال برای توسعه فرودگاه یاسوج مانند پرواز در شب و توسعه باند فرودگاه و دیگر نیازهای آن هزینه شده و این طرح در آستانه بهره برداری بود بیان کرد: انتظار داشتم برای بهره برداری طرح‌های افتتاحی به این استان سفر کنم.

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک ولی در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала