درخواست جالب بازیگر مطرح ایرانی از مراجع تقلید ایران +ویدئو

© Fotolia / Sinuswelle درخواست جالب بازیگر مطرح ایرانی از مراجع تقلید ایران +ویدئو
درخواست جالب بازیگر مطرح ایرانی از مراجع تقلید ایران +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رضا کیانیان بازیگر محبوب ایرانی پیشنهادات جالبی در راستای فرهنگسازی در زمینه کتابخوانی داد.

به گزارش اسپوتنیک، "رضا کیانیان" بازیگر ایرانی پیشنهاد داد که برای رواج فرهنگ کتابخوانی کافیست که مراجع عظام تقلید این حرکت را مستحب اعلام کنند و آن را پرثواب بخوانند.

Публикация от @alireza_beheshtaeen Фев 12, 2018 в 11:19 PST

به گفته این هنرمند ایرانی در زندان ها نیز می توان با قرار دادن پکیجی از کتاب های مختلف و نه فقط مذهبی که مربوط به جرم های زندانیان می باشد، آنها را تشویق به خواندن کتاب کرد. همچنین به آنها پیشنهاد داد که اگر این کتابها را خوانده و امتحان متناسب با آن را با نمره خوب قبول شوند از دوره حبث آنها کم خواهد شد.
این بازیگر محبوب همچنین پیشنهاد داد که تلویزیون نیز می تواند در سریال های خود از کتاب استفاده کند و مثلا نشان دهد که مادر برای کودک خود کتاب می خواند. همچنین دکور برنامه های زنده نیز کتاب باشد تا در این راستا براحتی فرهنگسازی شود.
به گفته او آموزش و پرورش نیز میتواند با ایجاد و انتشار کتاب های زیبا و جذاب دانش آموزان را به سمت کتابخوانی هدایت کند اما متاسفانه شاهد این هستیم که کتاب‌هایی توسط آموزش و پرورش برای کودکان منتشر می شود آنها را از کتاب و کتابخوانی زده میکند.
بسیاری از کاربران از پیشنهادات این بازیگر محبوب استقبال کرده و معتقدند که با انجام چند حرکت ساده می توان در هر زمینه ای فرهنگ‌سازی کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала