ازدواج دختر هندی با دختران ثروتمند !

© AFP 2023 / Indranil Mukherjeeازدواج دختر هندی با دختران ثروتمند !
ازدواج دختر هندی با دختران ثروتمند ! - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دختر هندی که با تغییر قیافه و برای بدست آوردن پول با دختران ثروتمند ازدواج می کرد، بازداشت شد.

به گزارش اسپوتنیک، پلیس هند "کریشنا سن" دختری را که برای بدست آوردن پول، تغییر قیافه می داد و با دختران ثروتمند ازدواج می کرد را بازداشت کرد.

والدین اولین همسر وی با مراجعه به پلیس اعلام کردند که او برای گرفتن جهیزیه با دختر آنها ازدواج کرده و پس از مدت کوتاهی از وی جدا شده. به گفته آنها این داماد قلابی برای شروع به کسب کار مبلغ 13 هزار دلار از آنها گرفته و دیگر به آنها این مبلغ را بازنگردانده است.

پلیس در پی تحقیقات اولیه به "کریشنا سن" مشکوک شد و وی را برای انجام آزمایش به مرکز پزشکی انتقال دادند که در این حین به این موضوع پی بردند که او یک دختر است.

"کریشنا" پس از ازدواج با همسر اول خود، پس از مدت کوتاهی در سال 2014 از هم جدا شدند و او در آپریل سال 2017 مجددا با دختر ثروتمند دیگری ازدواج کرد و اینکه آنها هنوز زن و شوهر هستند یا خیر، مشخص نیست.

همسران به خاطر همبستر نشدن با وی هرگز به نبودن وی شک نکردند. بیشتر دوستان "کریشنا" مرد بوده و از این امر باعث شده بود که خلق و خو و رفتار و همانند مردها باشد.

"کریشنا" در ادامه تحقیقات پلیس به این موضوع اشاره کرد که همیشه دوست داشته مرد باشد. "کریشنا" پیش از لو رفتن وی با نام "سویتی" شناخته می شد.

در هند از سال 1961 آوردن "جهیزیه" ممنوع شده است که البته این رسم قدیمی همچنان در کشورهای جنوب شرق آسیا رواج دارد. جهیزیه در این کشورها بیشتر شامل پول، طلا و جواهر و لباس می شود.  

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала