بازتاب انتخاب جمشیدی به عنوان نامزد بهترین بازیگر مکمل مرد +ویدئو،عکس

© AP Photo / Mustafa Quraishiبازتاب انتخاب جمشیدی به عنوان نامزد بهترین بازیگر مکمل مرد +ویدئو،عکس
بازتاب انتخاب جمشیدی به عنوان نامزد بهترین بازیگر مکمل مرد +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتخاب بازیکن سابق فوتبال به عنوان نامزد بهترین بازیگر مکمل مرد در جشنواره فجر امسال بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، این بازیگر و بازیکن سابق در صفحه شخصی خود نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد. به گفته او، ۴ سال فحش و تهمت شنیده است و فشارها را تحمل کرده است و حالا کاندیدای بهترین بازیگر سینمای ایران شده است. او همچنین عنوان کرد که چقدر جای مادرش خالیست و از اینکه کنار دیگر کاندیدها قرار گرفته است افتخار می‌کند.

"مهراب قاسم خانی" نویسنده سینما و تلویزیون ایران در صفحه خود به به خاطر جدی گرفتن حرفه بازیگری به او تبریک گفته است. او همچنین عنوان کرده است که به افرادی که نمی توانند شاهد موفقیتت باشند تسلیت می گویم.

بسیاری از کاربران با تبریک به پژمان جمشیدی به عنوان نامزد دریافت جایزه در جشنواره فجر، عنوان کرده‌اند که او بازیگر قابل قبولی است و از بسیاری از بازیگران گیشه ای در حال حاضر بهتر بازی می کند.

به گفته آنها جمشیدی جای خود را در سینمای ایران پیدا کرده است و و پشتکار او، او را به این مرحله رسانده است.
در مقابل عده دیگر عنوان کرده‌اند که داوری در جشنواره فیلم فجر کاملا سلیقه‌ای است و بازی خوب بعضی از بازیگران دیده نشده است. به گفته آنها، جمشیدی بازیگر حرفه‌ای نیست حال آن که بازیگر بدتر از او در سینمای ایران بسیار است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала