اسراییل: اجازه حضور ایران در نزدیک مرزهای اسراییل را نمی دهيم

© REUTERS / Jonathan Ernstاسراییل اجازه حضور ایران در نزدیک مرزهای اسراییل را نمی دهد
اسراییل اجازه حضور ایران در نزدیک مرزهای اسراییل را نمی دهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسرائیل کاتس: حمله به مواضع نظامی ایران در سوریه سیگنالی از طرف اسرائیل است که حضور نظامی ایران در نزدیکی مرز خود را تحمل نمی کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آسوشیتد پرس، اسرائیل کاتس، وزیر اطلاعات اسرائیل اعلام کرد: حمله به مواضع نظامی ایران در سوریه سیگنالی از طرف اسرائیل است که حضور نظامی ایران در نزدیکی مرز خود را تحمل نمی کند.

او در ادامه افزود:"ایرانی ها وقت دارند تا بفهمند، درک کنند و از خودشان بپرسند که اسراییل چگونه متوجه می شود و به این مواضع حمله می کند."

رسانه های اسراییلی گزارش دادند: نیروی هوایی اسراییل حملات هوایی علیه مواضع ایران در سوریه انجام داد. این اهداف شامل چهار مقام از نیروهای ایران و هشت سوری بود. یک هواپیمای بدون سرنشین سوریه نیز توسط اسراییل سرنگون شد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در مورد هدف قرار دادن یک هواپیمای بدون سرنشین ایرانی در مناطق اسرائیل و همچنین در مورد حملات هوایی به مواضع ایران در سوریه اظهار نظر کرد و گفت: ایران از سوریه برای سازماندهی حمله علیه اسراییل استفاده می کند و همچنین اطمینان داد که کشور خود را در برابر هرگونه حملات خارجی حفظ خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала