پراید در اروپا هم می تازد +ویدئو،عکس

© AP Photo / Vahid Salemiپراید در اروپا هم می تازد +عکس
پراید در اروپا هم می تازد +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهرت نامکو پونی خودروی اروپایی که برادر خوانده پراید نامیده شد.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است خودروی اروپایی که به شدت به پراید کمپانی سایپا ایران شباهت دارد، مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

بر اساس آنچه که گروه ها و پیج های مجازی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، "شرکت نامکو که موفقیت فروش پونی را دید تصمیم گرفت که راه خود را از سیتروئن جدا کند و نسل های بعدی پونی را خود به تنهایی پیش ببرد. کمپانی یونانی نامکو در سال 2012 با کمک سایپا اقدام به فیس لیفت سری جدید نامکو پانی کرده است که در آن از بسیاری از قطعات پراید تولید سایپا استفاده کرده است به‌نحوی‌که دماغهٔ جلویی آن به‌طور کامل از پراید گرفته شده و داشبورد آن نیز دقیقاً همان داشبورد قدیمی پراید است تا جایی که حتی لوگوی سایپا هم همچنان روی غربیلک فرمان دیده می‌شود."

تصویر این نسخه جدید پونی به علت شباهت بسیار با پراید برای ایرانیان آشناست و در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. بسیاری از کاربران از محبوبیت پراید آنهم در اروپا ابراز تعجب کرده اند و نقص های پراید را یادآور شده، به دنبال علت این انتخاب شرکت نامکو هستند. تعجب برخی کاربران در حدی است که گمان کرده اند این تصویر فوتوشاپ است که حتی لوگوی سایپا در آن دیده میشود. در حالیکه واقعا این لوگو در نسخه جدید پونی موجود است.

برخی دیگر ارزان تمام شدن قطعات پراید را علت اصلی این تصمیم شرکت نامکو ذکر کرده اند.
کاربران معتقدند یا پراید حقیقتا از استانداردهای اروپایی برخوردار است و یا این شرکت از بسیاری از استانداردهای اروپا چشم پوشی کرده و سایپا را انتخاب کرده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала