ورزشگاه های "لوژنیکی" و "سنت پترزبورگ" گواهینامه محیط زیست دریافت کرند

© Sputnik / Konstantin Chalabovورزشگاه های "لوژنیکی" و "سنت پترزبورگ" گواهینامه محیط زیست دریافت کرند
ورزشگاه های لوژنیکی و سنت پترزبورگ گواهینامه محیط زیست دریافت کرند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دو ورزشگاه بزرگ روسیه، آماده میزبان طرفداران جام جهانی فوتبال 2018 است.

به گزارش اسپوتنیک، دو ورزشگاه لوژنیکی در مسکو و ورزشگاه دیگر در سن پترزبورگ، میزبان مسابقات جام جهانی در سال 2018 می باشند، هم اکنون این دو ورزشگاه گواهینامه محیط زیست و سلامت بین المللی دریافت کرند.

مطابق با الزامات فنی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) تمامی ورزشگاه ها باید بر طبق "استانداردهای سبز" موجود در مسابقات قهرمانی جهان در 2018 موفق به دریافت گواهینامه شوند. از جمله فاکتورهای مهم: بهره وری انرژی، قابلیت دسترسی، راحتی و کیفیت محیط زیست، مدیریت مواد زائد، تنوع زیستی، قابلیت دسترسی برای افراد معلول برای دریافت گواهینامه حفظ محیط زیست برای ورزشگاه ها می باشد.

مدیر بخش توسعه کمیته بین المللی جام جهانی در روسیه در این خصوص گفت: "اگرچه استادیوم های میزبان مسابقات قهرمانی جهان 2018 با در نظر گرفتن معیارهای زیست محیطی و اجتماعی ساخته شده است، اما آنها همچنین تاثیر خود را بر بهبود کیفیت زندگی شهروندان نیز خواهند داشت".

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد. در چارچوب مسابقات جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ در مقابل مراکش بازی خواهد نمود. سپس تیم ملی ایران در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی خواهد کرد. در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، بازی نهایی ایران در مقابل پرتغال در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه در سارانسک برگزار می گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала