چطور می توان شی به مریخ پرتاب کرد که از خودروی ایلان ماسک به این سیاره نزدیک تر شود

© Photo / NASA, ESA, the Hubble Heritage Team (STScI/AURA), J. Bell (ASU), and M. Wolff (Space Science Institute)چطور می توان از سفینه فضایی که به مریخ می رود به این سیاره نزدیکتر شد
چطور می توان از سفینه فضایی که به مریخ می رود به این سیاره نزدیکتر شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شما طبق دستور العمل ما می توانید شی پرتاب کنید که از خودروی قرمز رنگ ایلان ماسک که به سمت مریخ پرتاب شده است به مریخ نزدیکتر قرار بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، شما طبق دستور العمل ما می توانید شی پرتاب کنید که از خودروی قرمز رنگ ایلان ماسک که به سمت مریخ پرتاب شده است به مریخ نزدیکتر قرار بگیرد.

در رسانه ها آمده است که شاتل فالکون سنگین، خودوری قرمز رنگ ایلان ماسک را که عروسکی با لباس فضانورد بر روی این خودرو قرار گرفته و از ضبط ماشین آهنگ زندگی در مریخ دیوید بووی، خواننده پاپ آمریکایی پخش می شود را به سمت مریخ پرتاب کند. این خودرو در تاریخ 10 ژوئن به فاصله 0.739 AU(واحد نجومی) یا به عبارتی دیگر 110 میلیون کیلومتری مریخ قرار می گیرد.

در این راستا، سایت ما از کاربران خود می خواهد تا با پرتاب یک شی کاری کنند تا شی پرتابی آنها از خودرو ایلان ماسک به مریخ نزدیک تر شود.

برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

1. تا تاریخ 5 مرداد 1397(27 ژوئیه) صبر کنید.

2. یک شی با رنگ دلخواه به سلیقه خودتان بردارید، مثلا گل، سیب، گربه، کالباس، گلدان و…

3.به هر سمتی که دوست داشتید این شی را پرتاب کنید.

4. تبریک می گویم شی پرتابی شما از خودرو ایلان ماسک به مریخ نزدیک تر است و در فاصله 57 میلیون کیلومتری مریخ قرار گرفت، به خاطر اینکه در این تاریخ زمین و مریخ به نزدیکترین فاصله خود می رسند که معادل 57 میلیون کیلومتری است و در همین تاریخ خودرو ایلان ماسک چندین میلیون کیلومتر دورتر از مریخ است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала