خلبان روسی: فرمانده به من گفت برو اما نرفتم چون نمی خواستم او را تنها بگذارم!

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر خلبان روسی: فرمانده به من گفت برو اما نرفتم چون نمی خواستم او را تنها بگذارم!
خلبان روسی: فرمانده به من گفت برو اما نرفتم چون نمی خواستم او را تنها بگذارم! - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خلبان هواپیمای روسی همراه سرگرد رومان فیلیپوف، فرمانده گروه جنگنده های سوخو25اس ام ، جزئیات نبرد با تروریست ها در استان ادلب سوریه را تعریف کرد که در جریان آن یک جنگنده سوخو25 سرنگون و سرگرد فیلیپوف، خلبان آن کشته شد.

حمله روسیه به تروریست ها در پاسخ به ساقط کردن جنگنده سوخو 25+ ویدیو - اسپوتنیک ایران
حمله روسیه به تروریست ها در پاسخ به ساقط کردن جنگنده سوخو 25+ ویدیو
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه "کراسنایا زوزدا"، این خلبان در بخشی از سخنان خود اظهار داشت:" فیلیپوف به من گفت به میان ابرها برو اما من البته نرفتم چون نمی خواستم فرمانده خود را رها کرده و وی را تنها بگذارم".
جنگنده سوخو-25 سوم فوریه در ادلب سوریه ساقط شد. گروهک تروریستی «جبهه النصره» مسئولیت سرنگونی جنگنده را به عهده گرفت. رومان فیلیپوف توانست از هواپیما بیرون بپرد و بر زمین فرود آید اما پس از نبرد با تروریست ها به دلیل جراحات سنگین، خود را با نارنجک منفجر کرد تا اسیر نشود. خلبان قبل از مرگ فریاد زد:«این هم به خاطر بچه ها!»
مطابق با اطلاعات وزارت دفاع، مراسم بخاکسپاری سرگرد رومان فیلیپوف به درخواست خانواده و والدینش،8 فوریه در وارونژ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала