ماجرای پسر قزاقی که به فینال مسابقات زیباترین زن قزاقستان راه پیدا کرد +عکس

© Sputnik / Evgeny Yepanchintsev /  مراجعه به بانک تصاویر ماجرای پسر قزاقی که به فینال مسابقات زیباترین زن قزازستان راه پیدا کرد +عکس
ماجرای پسر قزاقی که به فینال مسابقات زیباترین زن قزازستان راه پیدا کرد +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در رقابت ملکه زیبایی قزاقستان در مسابقات Miss Virtual Kazakhstan یک پسر نیز شانس خود را امتحان کرد و عکس خود را برای شرکت در مسابقه ارسال کرد.

به گزارش اسپوتنیک ایلی"Dyagilev ILay با گریم دخترانه عکس خود را با نام دخترانه آرینا برای این رقابت فرستاد و از بین چهارهزار نفر به عنوان نفر اول برای مرحله فینال انتخاب شد.

او تصمیم گرفت بعد از فینال هویت اصلی خود را معرفی کند و اینگونه توضیح داد که هدف من از شرکت در این رقابت این بود که به همه بگویم زیبایی طبیعی خیلی جذابتر است، انچه میان دختران امروز نبود آن کاملا حس میشود. بسیاری از دختران امروزی شبیه هم هستند، زیبایی آنها به یک شکل هست و فکر میکنند که صرفا اگر این روند را ادامه دهند زیبا هستند در حالیکه من اینطور فکر نمیکنم.

این حرکت او بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. بسیاری او را به علت رویکردش تشویق کرده اند. برخی کاربران معتقدند که این پسر با این کار دختران رقیب را با خاک یکسان کرده است.

ناگفته نماند که برخی در صفحه اینستاگرام او به وی انتقاداتی کرده اند، از جمله اینکه علی رغم ادعایش بر اهمیت زیبایی طبیعی، دوست دختری دارد که عملهای زیبایی بسیاری انجام داده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала