روستوف سومین شهر جذاب روسیه

© Sputnik / Aleksandr Pogotov /  مراجعه به بانک تصاویر روستوف سومین شهر جذاب روسیه
روستوف سومین شهر جذاب روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه شهر روستوف به یکی از سه شهری تبدیل می شود که بیشترین گردشگر را خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، تاتیانا نچیپایوا رئیس آژانس "رینا تور" گفت: این روزها در ارتباط با مسابقات جام جهانی نه تنها شرکت های توریستی خارجی بلکه شرکت های مشاوره ای با ما در تماس هستند و سه شهر مسکو، سن پترزبورگ و روستوف بیشتر توجه ها را به خود جلب کرده است. برای ما مشخص شده که این سه شهر پذیرای بیشترین گردشگر خواهند بود.
در همین حال کارشناسان معتقدند که شهر روستوف تبلیغات کافی صورت نگرفته. به گفته وی این منطقه برای گردشگران که از طریق روستوف به کریمه و کراسنودار سفر می کنند به اندازه کافی استراحتگاهای بین راهی وجود ندارد.
طی مسابقات جام جهانی فوتبال در شهر روستوف پنج مسابقه شامل چهار مسابقه در مرحله گروهی و یک مسابقه مرحله یک هشتم نهایی برگزار می شود.
شایان ذکر است که طی چند سال اخیرحجم گردشگران منطقه روستوف یک میلیون نفر افزایش یافته. در سال 2017 این منطقه به یکی از 20 منطقه پرجاذبه روسیه تبدیل شده است.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

در چارچوب مسابقات جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ در مقابل مراکش بازی خواهد نمود. سپس تیم ملی ایران در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی خواهد کرد. در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، بازی نهایی ایران در مقابل پرتغال در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه در سارانسک برگزار می گردد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала