اعلام زمان افتتاح محل دیدارهواداران تیم های شرکت کننده در جام جهانی فوتبال در روسیه

© Sputnik / Nina Zotina /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام زمان افتتاح محل دیدارهواداران تیم های شرکت کننده در جام جهانی فوتبال در روسیه
اعلام زمان افتتاح محل دیدارهواداران تیم های شرکت کننده در جام جهانی فوتبال در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کار احداث محل دیدار فوتبال دوستان در شهر سوچی روسیه که جشنواره هواداران مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه در آنجا برگزار خواهد شد، 15 ماه مه آغاز و این میدان روز 10 ژوئن برای پذیرایی از مهمانان آماده خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را سخنگوی دفتر مطبوعاتی شهرداری سوچی اعلام کرده و افزود گنجایش این میدان ده هزار نفر خواهد بود و در آنجا برای فوتبال دوستان برنامه های آموزشی ورزشی، موزیکال و فرهنگی اجرا شده و همچنین مسابقات جام جهانی بطور زنده پخش خواهد گردید.
همچنین درنظر است خوانندگان و گروه های مشهور روسی و خارجی موسیقی پاپ برای فوتبال دوستان هنرنمایی کنند. علاوه بر این دیدار هایی با شرکت فوتبالیست ها و ورزشکاران برجسته برای جوانان ترتیب داده شود.
مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.
در چارچوب مسابقات جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ در مقابل مراکش بازی خواهد نمود. سپس تیم ملی ایران در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی خواهد کرد. در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، بازی نهایی ایران در مقابل پرتغال در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه در سارانسک برگزار می گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала