فروشندگی جنجالی دستفروش مترو تهران +ویدئو

© Photo / realiran.orgفروشندگی جنجالی دستفروش مترو تهران +ویدئو
فروشندگی جنجالی دستفروش مترو تهران +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فروشندگی هنرجوی بازیگری در شبکه های اجتماعی جنجال آفرین شد!

به گزارش اسپوتنیک، پسری به نام "سید حسین آقا سیدهاشم معمار" با تغییر ظاهر خود به ظاهری زنانه وارد متروی تهران شده و اقدام به فروشندگی کرده است. این کلیپ در شبکه های اجتماعی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

حسین با ظاهری زنانه و اجناس خود وارد قطار متروی بانوان شده و مسافران را با بازی خود به چالش کشید. او در ابتدا به معرفی اجناس خود پرداخت و از مسافرین خواست تا اجناس او را خریداری کنند. در آخر هنگامی که بعلت عدم نیاز مسافرین به اجناس او از فروش ناکام ماند، شروع به گریه کردن کرد و به مسافران التماس کرد تا از او جنسی بخرند.

او گریه کنان عنوان کرد که اگر انسان های مومن هستید باید از او که نیازمند است خریداری کنید.
بنابراین او با این حرکت توانست هنر بازیگری خود را نشان دهد.
بسیاری از کاربران عنوان کردند که متوجه اینکه او پسر بوده و نقش بازی میکرده است نشدند. آنان تصور کردند او واقعا فروشنده مترو است و تحت تاثیر گریه های او قرار گرفتند.
بسیاری از کاربران عنوان کردند که ما درک میکنیم که افراد نیازمند با فروش در مترو نان حلال برای خانواده خود فراهم می کنند اما متروی جای فروشندگی نیست و در حال حاضر تعداد فروشندگان مترو به اندازه مسافرین شده است. عده ای از کاربران نیز معتقدند که اجناس کم کیفیت که در مترو به فروش می رسد فقط پول آنان را تباه می کند و فایده ای برای آنان ندارد. به گفته آنان این حجم از فروشندگان مترو، آلودگی صوتی زیادی را در مترو ایجاد می کند و مسافرین مترو هم خسته از سر کار به مترو پناه می آورند و دوست دارند در آن کمی استراحت کنند.
بسیاری از کاربران عنوان کردند که مسئولین با زیرکی باید برای این حجم از نیروی انسانی فعال فکری بکنند و با کارآفرینی از همه این نیروها در جایگاه بهتری استفاده کنند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала