یک میلیون کرایه از فرودگاه تا تهران

© AFP 2023 / Atta Kenareیک میلیون کرایه از فرودگاه تا تهران
یک میلیون کرایه از فرودگاه تا تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رانندگان ایرانی از مسافران برای مسیر فرودگاه ــ تهران یک‌میلیون تومان کرایه درخواست می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، با توجه به لغو تعداد زیادی پرواز فرودگاه امام و انسداد برخی آزادراه‌های منتهی به این فرودگاه، رانندگان از مسافران برای مسیر فرودگاه ــ تهران یک‌میلیون تومان کرایه درخواست می‌کنند.

عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام با تأکید بر این‌که فرودگاه امام کاملاً بازگشایی شده است به مسدود شدن اتوبان‌های تهران ــ قم و تهران ــ ساوه اشاره کرد و گفت: با توجه به لغو شدن پروازها،‌ مسافران فرودگاه امام را در هتل مجموعه به‌ظرفیت 1800 نفر اسکان دادیم.

علی رستمی با بیان این‌که "در جاهای مختلف فرودگاه فلاسک‌های بزرگ چای و 10 هزار لیوان کاغذی قرار داده‌ایم"، افزود: به غرفه‌داران اولتیماتوم داده‌ایم در صورت اعتراض یک مسافر در خصوص گرانفروشی (اگر حق هم با مسافر نباشد) دیگر اجازه فعالیت آنها را در فرودگاه نمی‌دهیم.

 به تاکسی‌های فرودگاه هم اعلام کرده‌ایم در صورت نارضایتی یک مسافر دیگر اجازه ورود آنها را به فرودگاه نخواهیم داد.

دو روز از این اظهارات می‌گذرد و بخش زیادی از پروازهای فرودگاه امام لغو شده است، در این شرایط مسافران از سفرمانده برای عزیمت به شهرهای خود از جمله تهران با مصیبت جدیدی روبه‌رو شده‌اند.

ماجرا از این قرار است که تاکسی‌داران برای انتقال مسافران به رباط‌کریم و تهران به‌ترتیب درخواست مبلغ 500 و یک‌میلیون تومان را می‌کنند. لازم به ذکر است که تماس با عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام با توجه به اظهارات دو روز قبل وی، برای پیگیری این موضوع بی‌نتیجه ماند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала