آمریکا: کشورهای همراه با روسیه را تحریم می کند

© Fotolia / KLimAx Fotoآمریکا: کشورهای همراه با روسیه را تحریم می کند
آمریکا: کشورهای همراه با روسیه را تحریم می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آمریکا قصد دارد شرکت ها و افراد "همکار تجاری" با روسیه را نیز تحریم کند.

به گزارش اسپوتنیک، ایالات متحده امریکا قصد دارد تا دولت ها و شرکت های خصوصی که باروسیه همکاری دارند را به فهرست تحریم های های خود اضافه نماید.

به گزارش اسپوتنیک، در آخرین بیانیه ارائه شده توسط دولت آمریکا: "آمریکا قصد دارد تا سایر دولت ها و شرکت های خصوصی خارجی و همچنین مقامات ارشد وزارت امور خارجه و دیگر مقامات دولتی ایالات متحده را در صورت انجام معاملات قابل توجه با اشخاص روسی که در فهرست (تحریم ها) قرار دارند، را مجازات نماید".
گفتنی است، دولت آمریکا تحریم های ضد روسیه را جهت" تحت فشار قرار دادن روسیه" اعمال می کند.

شایان ذکر است، در هفته گذشته، 21 شهروند روسیه و اوکراین از جمهوریهای به رسمیت شناخته نشده در لیست سیاه تحریمهای آمریکا قرار گرفتند. همچنین 9 شرکت در اسناد تحریم به چشم می خورد. در این لیست معاون وزیر روسیه و مدیر دپارتمان وزارت انرژی و همچنین شرکتهای تابعه "شرکت نفت و گازسورگوت"، "ماشین های پرقدرت" و "تکنوپروم اکسپورت" آمده است.

کشورهای غربی در سال 2014 تحریم هایی علیه روسیه را تحمیل کردند و سپس به طور مکرر آنها را تقویت  نمودند. در پاسخ، مسکو اقدامات محدود کننده خود را اعمال کرد و دوره ای را برای جایگزینی واردات تعیین کرد. در عین حال مقامات روسیه بارها اعلام کرده اند که تقویت تحریم ها  پاسخهای قاطع را در پی خواهد داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала