ملانیا، ترامپ را مجازات کرد

© AP Photo / Invision/Scott Rothملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا
ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گزارش‌هایی درباره روابط غیراخلاقی و جنسی دونالد ترامپ منتشر شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی‌میل، ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا پس از انتشار اخبار و شایعاتی درباره روابط غیراخلاقی و جنسی ترامپ با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن پس از دوران بارداری ملانیا — حدود 11 سال پیش — از همراهی همسرش، دونالد ترامپ در سفر به داووس سوئیس خودداری کرد.

دفتر بانوی اول آمریکا در ابتدا اعلام کرده بود که ملانیا ترامپ با رئیس جمهوری و دیگر اعضای کابینه در این سفر همراه او خواهد بود. اما پس از مدتی استفانی گریشام، سخنگوی همسر ترامپ گفت که به علت مسائل متعدد مرتبط با برنامه‌ریزی سفر و مسائل لوجستیکی، ملانیا ترامپ به داووس سفر نخواهد کرد.

حضور ترامپ در داووس، اولین حضور و سخنرانی علنی پس از تعطیل شدن دولت آمریکا است، آن هم در شرایطی که طی هفته‌های اخیر گزارش‌های افشاگرانه متعددی درباره پیشینه رابطه غیراخلاقی  و جنسی ترامپ با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن پس از به دنیا آمدن فرزند آخر ترامپ — و همسر سومش ملانیا — منتشر شده است.

مایکل کوهن، وکیل ترامپ چند هفته پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آمریکا، در توافقی برای ممانعت از افشای این رابطه غیراخلاقی و جنسی، مبلغ 130 هزار دلار به این هنرپیشه فیلم‌های مستهجن پرداخت کرده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала