برای جلوگیری از درگیری طرفداران فوتبال جام جهانی 2018 روسیه چه باید کرد!

© REUTERS / Diego Varaبرای جلوگیری از درگیری طرفداران فوتبال جام جهانی 2018 روسیه چه باید کرد!
برای جلوگیری از درگیری طرفداران فوتبال جام جهانی 2018 روسیه چه باید کرد! - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در شهر نیژنی نووگورود، هواداران فوتبال مخصوصا "انگلیسی ها" را به چند گروه تقسیم می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، سازمان دهندگان بازی ها جام جهانی — 2018 روسیه از جمله در نیژنی نووگورود، به منظور جلوگیری از درگیری طرفداران فوتبال از تیم های مختلف، در ورودی ورزشگاه و در خروجی ورزشگاه ها را به شدت کنترل می کنند و برای ورود به ورزشگاه ها طرفداران را به چند گروه تقسیم می کنند. این گزارش روز چهارشنبه توسط روزنامه نگار ورزشی گالب نیکیتین به نقل از سخنان فرماندار منطقه نیژنی نوورود مسکو گزارش شد.

این مقام مسئول در شهر نیژنی گورد گفت: "اقدامات امنیتی به خصوص در مکان های که در آن طرفداران زیاد هستند افزایش خواهد، اما ورود و خروج طرفداران به ورزشگاه برای جلوگیری از درگیری تقسیم می شود.

نیکیتین همچنین خاطر نشان کرد که اقدامات امنیتی بیشتری در طول اقامت طرفداران انگلیسی در این شهر صورت خواهد گرفت.
گفتنی است، مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.
در چارچوب مسابقات جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ در مقابل مراکش بازی خواهد نمود. سپس تیم ملی ایران در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی خواهد کرد. در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، بازی نهایی ایران در مقابل پرتغال در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه در سارانسک برگزار می گردد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала