مدیر گوگل : هوش مصنوعی مهمتر از آتش و یا برق است

© AP Photo / Manu Fernandezمدیر گوگل : هوش مصنوعی مهمتر از آتش و یا برق است
مدیر گوگل : هوش مصنوعی مهمتر از آتش و یا برق است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سوندار پیچای مدیر عامل گوگل ابراز عقیده کرد هوش مصنوعی یکی از مهمترین فن آوری هایی است که بشریت در حال حاضر روی آن کار می کند و در آینده تاثیر آن در تمدن و توسعه آن را میتوان با نیروهای اساسی و بنیادی طبیعت مقایسه کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه the verge ، پیچای در مصاحبه با خبرنگاران اری ملبور از شبکه تلویزیونی MSNBC و کارا اسویشر از شبکه تلویزیونی Recode اعلام کرد:" این مهمتر از برق و آتش است"
وی همچنین اضافه کرد ، زمانی که انسان ها یاد گرفتند به نفع خود از آتش استفاده کنند آنها همچنان مجبور شدند مقابله کردن با خطری که اتش برای آنها دارد را نیز یاد بگیرند.
با توجه به نظر پیچای ، که یکی ازموفق ترین توسعه دهندگان هوش مصنوعی در جهان هست،فناوری و تکنولوژی هوش مصنوعی همچنان میتواند بسیاری از مشکلات بشریت مثل گرمایش جهانی و درمان سرطان را حل کند.
اسویشراز پیچای می پرسد ،من همه چیز را در مورد اینده شاد و موفق درک میکنم — اما سوال من راجه به شغل و اشتغال هست ، بیایید نگاهی به شغل رادیولوژیست بندازیم.ممکن است شما دیگر به حقوقدانان احتیاجی نداشته باشید ،هر چند این واقعیت را خیلی ها دوست دارند جشن بگیرند ، یا ممکن است شما دیگر احتیاجی به حسابدار نداشته باشید،پیچای اذعان میکند که دلیل نگران شدن برای تعداد زیادی از مردم وجود دارد و میگوید به هر حال آنها باید با پیشرفت تکنولوژی کنار بیایند.
روز جمعه ۲۶ ژانویه می توانید متن کامل مصاحبه مشترک پیچای و سوزان ویژیتسکی مدیر عامل شبکه اینترنتی YouTube با خبرنگاران را از شبکه تلویزیونی MSNBC ببینید. یادآور می شود هر دو کمپانی در ساختار شرکت هولدینگ Alphabet قرار دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала