برگزاری رقص کارنااول در مراسم جام جهانی 2018 در سارنسک

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر برگزاری رقص کارنااول در مراسم جام جهانی 2018 در سارنس
برگزاری رقص کارنااول در مراسم جام جهانی 2018 در سارنس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طرفداران فوتبال، من جمله ایرانیان می توانند از رقص کارناوال در سارنسک در روزهای برگزاری جام جهانی فوتبال لذت ببرند.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای مسابقات جام جهانی 2018 در سارنس، طرفداران فوتبال من جمله ایرانیان می توانند از رقص کارناوال در سارنس در روزهای برگزاری جام جهانی فوتبال لذت ببرند.

شرکت کنندگان این کارناوال از پرتغال، کلمبیا، پرو و ​​پاناما هستند. ولادیمیر ولکوف در جلسه کمیته سازماندهی برگزاری منطقه ای جام جهانی 2018 در روسیه این خبر را منتشر نمود.

وی در ادامه گفت، در حال حاضر، سیستم حمل و نقل در نزدیکی استادیوم، فرودگاه، مجتمع ورزشی جدید، سیستم گرمایشی ورزشگاه در این شهر آماده شده است. ساخت ترمینال فرودگاه سارانسک به پایان رسیده است و پرواز ها در تاریخ 14 فوریه 2018 برقرار خواهد شد.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

در چارچوب مسابقات جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ در مقابل مراکش بازی خواهد نمود. سپس تیم ملی ایران در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی خواهد کرد. در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، بازی نهایی ایران در مقابل پرتغال در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه در سارانسک برگزار می گردد

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала