تلاش آمریکا برای تشکیل اسرائیلی دیگر در سوریه

© Sputnik / Mikhail Voskresenskyتلاش آمریکا برای تشکیل اسرائیلی دیگر در سوریه
تلاش آمریکا برای تشکیل اسرائیلی دیگر در سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پس از تشکیل نیروی مرزی سی هزار نفری کردهای مورد حمایت آمریکا در سوریه ، انجمن قبایل ترکمن و عرب سوریه اعلام کرد: آمریکا سعی دارد یک اسرائیل دیگر تشکیل دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر ، آناتولی ترکیه نوشت: انجمن قبایل ترکمن و عرب سوریه با صدور بیانیه ای به طرح استقرار نیروهای کُرد در شمال سوریه توسط آمریکا اعتراض کرد.
در این بیانیه آمده است: اقدام مذکور توسط آمریکا را محکوم می کنیم و می خواهیم هر چه زودتر تصمیم خود را لغو کند. آمریکا به بهانه مبارزه با تروریست های داعش از یک گروه تروریستی دیگر حمایت می کند. این اقدام در تضاد با دموکراسی است. آمریکا می خواهد یک اسرائیل دیگر در سوریه تشکیل شود. به عنوان صاحبان اصلی این سرزمین حضور تروریست ها را نخواهیم پذیرفت.
همچنین ذکر شده است: برخی به اسم دموکراسی وارد کشورمان شده و تمامیت ارضی ما را هدف قرار داده اند. آن ها با اخراج مردم از خانه و کاشانه شان آن را مجبور به مهاجرت کردند.
در پایان بیانیه صادره از سوی انجمن قبایل ترکمن و عرب سوریه آمده است: لازم باشد جان خود را فدا خواهیم کرد تا با این اقدامات مقابله کنیم. تمامی این تلاشها برای تجزیه خاک سوریه است، اما سوری ها اجازه چنین کاری را نخواهند داد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала