کوچکترین کشور دنیا +عکس

CC0 / / کوچکترین کشور دنیا +عکس
کوچکترین کشور دنیا +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کوچکترین کشور جهان که توسط یک خانواده اداره می شود سوژه شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از کشور به رسمبت شناخته نشده "مولوسیا" در شبکه های اجتماعی مشهور شده است که جمعیت آن در آخرین سرشماری ۳۲ نفر است و توسط یک خانواده اداره می شود.

البته در برخی منابع ذکر شده است که جمعیت این کشور تنها ۳ نفر است. برخی منابع نیز سرشماری 27 نفری در آنجا را اعلام کرده اند.

جالب است بدانید که این کشور کوچک، هم سرود ملی دارد و هم دارای پرچم است. جالب تر از آن این است که رئیس جمهور آن پدر خانواده است و برای ورود به مولوسیا نیاز به ویزایی است که توسط پدر خانواده " کوین باو" که افسر پلیس بوده است، به اشخاص داده می شود.

جمهوری مولوسیا (Republic of Molossia) یک ریزکشور به‌ حساب می آید که البته به رسمیت شناخته نشده است. محل قرارگیری این کشور در نزدیکی "دیتون"، "نوادا" می باشد و در ۲۶ ماه مه سال ۱۹۷۷ میلادی تأسیس یافته‌است. این ریزکشور مرکب از خانه کوین باو، حیاط پشتی و باغ جلوی خانه وی است. نام "مولوس" از کلمه "مورو" که در زبان اسپانیایی به معنی تپه کوچک صخره‌ای است گرفته شده‌ است.

بسیاری از کاربران با استقبال از این خانواده عنوان کردند که در این کشور آرامش و امنیت وجود دارد و مکان مناسبی برای زندگی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала