دخالت آمریکا، عربستان و اسرائیل در جنبش مردمی ایران

© Sputnikدخالت آمریکا،عربستان و اسرائیل در جنبش مردمی ایران
دخالت آمریکا،عربستان و اسرائیل در جنبش مردمی ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آمریکا، عربستان سعودی و مزدوران آنها نمی توانند اوضاع ایران را بی ثبات سازند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، شیخ خزار الاقبش عضو مجمع علمای مسلمان لبنان در رابطه با اعتراضات چندی پیش مردمی در ایران اعلام نمود که آمریکا، عربستان سعودی و مزدوران آنها نمی توانند اوضاع در ایران را بی ثبات سازند. آنها سعی کردند با سوء استفاده از ناآرامی های، آن را به بحران سیاسی مبدل ساخته و در شهرها و مناطق مختلف ایران ایجاد تشنج کنند.

در شهرهای بزرگ ایران- تهران،مشهد، اصفهان و رشت، از 28 ماه دسامبر تا چند روز اعتراضات مردمی جریان داشت. مقامات اطلاع دادند که در شهر «درود» در جریان تظاهرات دو نفر کشته شدند و اعلام کردند که «نیروهای امنیتی بسوی تظاهرکنندگان آتش نگشودند». دیرتر اعلام شد 4 نفر در این ناآرامی ها جان خود را از دست دادند.

رییس جمهور با اشاره به اینکه در بحث اشتغال هنوز تا زمانی که مشکل بیکاری را حل کنیم، فاصله داریم، گفت: مردم مشکلات دارند. طبیعی است، باید این مشکلات را حل و فصل کنیم. بنابراین یک عده اعتراض یا انتقاد دارند. به حق انتقاد دارند، منتها باید طریق و مسیر درست و قانونی را برای بیان انتقاد انتخاب کنند. یک عده ای در این وسط آمدند دارند با تحریک دیگران سوء استفاده می‌کنند. آن هم معلوم است که برای چیست؟

روحانی با بیان اینکه مردم تنها به خاطر مشکلات اقتصادی به خیابان نیامده اند و فقط پول و نان و آب نمی خواهند، افزود: یکی از خواسته های مردم این است که فضا را بازتر کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала