کرایه قطار برای طرفداران جام جهانی فوتبال 2018 روسیه

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر کرایه قطار برای طرفداران جام جهانی فوتبال 2018 روسیه
کرایه قطار برای طرفداران جام جهانی فوتبال 2018 روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تمام شرایط برای سفر توریست ها به جام جهانی 2018 روسیه فراهم شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری شهرداری "مسکو"، امکان اجاره قطار برای توریست ها در ایام مسابقات جام جهانی 2018 فراهم شده است.

به گزارش سرویس مطبوعاتی "راه آهن تور"، سازمان های گردشگری و سازمان حمل و نقل مسافرتی در روسیه در برنامه مشترکی اقدام به طرح اجاره قطار برای مسافران نمودند.

شهرداری مسکو در این زمینه نوشت: " ما بر این باوریم که شهرهای مختلف برگزار کننده جام جهانی 2018 برای سفر با قطار ایده آل هستند. ما با گروه های سازمان یافته گردشگران همکاری می کنیم — طرفداران فوتبال می توانند از هر شهر روسیه به شهر دیگری سفر کنند. اما بیشتر گردشگران، از سنت پترزبورگ و مسکو با قطار سفر می کنند".

این شرکت تاکید کرد که هزینه تورها با قطار به عوامل بسیاری بستگی دارد و در درجه اول — به کلاس و درجه قطار ها بستگی دارد.

از سوی دیگر طرفداران فوتبال می توانند اتومبیل های کوپه، ماشین های لوکس و اتومبیل های لوکس را به صورت دسته جمعی کرایه کنند.   

وعده های غذایی در قطار ، برنامه موسیقی و  گشت و گذار از برنامه های جذاب به همراه سفر با این قطارهای کرایه شده خواهد بود.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала