بازی های شرم آور آمریکا

© Sputnik / Denis Aslanov /  مراجعه به بانک تصاویر بازی های شرم آور آمریکا
بازی های شرم آور آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آمریکا مدتهاست که خطرناکترین کشور دنیا شده است.

به گزارش اسپوتنیک، رمضان قدیروف رئیس جمهور چچن، با تفسیر تصمیم وزارت خارجه آمریکا که به شهروندان خود اخطار می کند از رفتن به روسیه خودداری ورزند، ابراز تأسف نمود که تمام ایالات آمریکا گروگان بازی شرم اور نخبگان سیاسی کشور خود شده اند.

چندی پیش، وزارت خارجه آمریکا نقشه اینتراکتیوی در سایت خود منتشر کرد که در آن تمام کشورهای جهان به 4 گروه تقسیم شده اند. روسیه در گروه سوم شامل شده است —یعنی کشوری که در خصوص سفر به آنجا باید تجدیدنظر شود. دلیل این هشدار با مسائل امنیتی مرتبط شده است. در ادامه گفته شده است که «اوضاع در کشورهای گروه سوم می تواند در هر لحظه تغییر کند».

قدیروف در صفحه خود در تلگرام در این خصوص نوشت:«هر جا که آمریکایی ها  ظاهر می شوند، شهروندان عادی و یا شرکای تجاری در بین آنها نیست. آنها «افرادی هستند که باید مأموریت دمکراتیک» را به انجام برسانند- آغاز جنگ ها، درگیری ها و مرگ. تحریک درگیری های جنگی در خاور میانه، دشمنی و تنفر در کشورهای مختلف. آمریکا مدتهاست که خطرناکترین کشور دنیا شده است. به تقصیر آمریکایی هاست که مردم بیگناه در شرق جان خود را از دست می دهند و سیل مهاجران و تروریستهای فراری به اروپا جاری می شود».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала