عدم اطلاع رسانی چین از چگونگی حادثه نفتکش ایرانی

© Sputnik / Alexander Vilfعدم اطلاع رسانی چین از چگونگی حادثه نفتکش ایرانی
عدم اطلاع رسانی چین از چگونگی حادثه نفتکش ایرانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی شرکت ملی نفتکش ایران در خصوص ارسال ۱۲ نفر از تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی برای مشارکت در اطفای حریق نفتکش ایرانی اطلاع داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا محسن بهرامی گفت: باتوجه اینکه چینی‌ها رقیب ما هستند و موضوع بیمه مطرح است، ممکن است به راحتی اطلاعات شان را درمورد چگونگی حادثه در اختیارمان قرار ندهند.
وی در مصاحبه ای با ایسنا ، به تحقیق و تفحص از پرسنل کشتی چینی که با نفت‌کش ایرانی برخورد کرده بود اشاره کرده و بیان داشت: این کشتی قرار بود دیروز به بندر برسد و عملیات تحقیق و جست‌وجو از پرسنل آن آغاز شود.
عملیات اطفای حریق که ساعت ۵ بامداد به وقت ایران آغاز شده بود حدود ساعت ۱۰ صبح متوقف شد، آقای بهرامی افزود: احتمالا عملیات اطفای حریق از ابتدای صبح فردا یعنی ساعت ۳ — ۴ بامداد به وقت ایران آغاز شود.
سخنگوی شرکت ملی نفتکش با اشاره به مذاکره با ژاپن برای مشارکت در عملیات اطفای حریق گفت: تیم ژاپن احتمالا فردا صبح به محل حادثه برسد. البته چنانچه بخواهند در عملیات اطفای حریق مشارکت کنند، از آنجاکه کنترل منطقه به دست چین است، باید عملیات خود را با هماهنگی و همکاری چین آغاز کنند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала