مثلث دشمنی پیرامون ایران

© AFP 2023 / Iranian Supreme Leader's Websiteآیت الله خامنه ای
آیت الله خامنه ای - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ائتلاف دشمنان پیرامون ایران شکل می گیرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از « پرس تی وی» ائتلاف دشمنان در حول ایران شکل می گیرد که طی چند ماه اغتشاشات علیه جمهوری اسلامی ایران را تهیه می دید.

آیت الله خامنه ای با سخنرانی در شهر قم گفت: «قرائن و شواهد اطلاعاتی نشان می دهد که این قضایا سازماندهی شده بوده و در شکل گیری آن، یک مثلث فعال بوده است.

یک رأس این مثلث، امریکا و صهیونیستها بودند که طراحی را انجام دادند و چند ماه برروی این طراحی کار کردند و بنای آنها این بود که حرکت ها از شهرهای کوچک شروع شود تا به مرکز برسد».

رهبر انقلاب اسلامی گفتند: رأس دوم این مثلث، یکی از دولتهای پولدار خلیج فارس است که هزینه این نقشه را تأمین کرد و رأس سوم نیز، پادوها بودند که مربوط به سازمان آدمکش منافقین هستند و از ماهها قبل آماده بودند».

آیت الله خامنه ای با اشاره به فراخوان ها، خاطرنشان کردند: در این فراخوان ها، شعار «نه به گرانی» مطرح شده بود که شعاری جذاب بود تا عده ای را بدنبال خود وارد صحنه کنند.

در ابتدای کار هم عده ای با این شعار همراه شدند اما مردم به محض آنکه دیدند، هدف و شعارها تغییر کرد، صف خود را جدا کردند».

 

از تاریخ 28 دسامبر، در شهرهای بزرگ ایران من جمله: تهران، مشهد، اصفهان و رشت، اعتراضات گسترده ای صورت گرفته است. آقای حسن روحانی رئیس جمهور ایران در واکنش به این ناآرامی ها اعلام نمود که این اعتراضات، ناشی از مشکلات داخلی در کشور و همچنین دخالت و تحریکات برخی دیگر کشورها می باشد. براساس گزارش های منتشر شده توسط رسانه های داخلی ایران، تا کنون حداقل 21 نفر در این اعتراضات جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала