آمریکا باید به ایران حمله کند!

CC BY 3.0 / Escla / Border crossingpoint Golan highs (Cropped photo)اسرائیل
اسرائیل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک رسانه اسرائیلی خواهان حملات هوایی و موشکی به ایران شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شریان-فارس، یک رسانه اسرائیلی در گزارشی درباره آشوب‌ها در ایران، خواستار حملات هوایی و موشکی آمریکا شد تا زمینه برای تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم شود.

ستون‌‎نویس اسرائیلی در یادداشتی، به دولت آمریکا برای حمایت از تغییر نظام در ایران توصیه‌هایی کرده است: «دولت ترامپ می‌تواند کارهای زیادی برای حصول تغییر نظام در ایران انجام دهد. آنها نباید برای استفاده از این فرصت به وجود آمده، به خود تردید راه دهند. با توجه به اینکه ایرانی‌ها در خیابان‌ها شروع به شورش کردند، آمریکا باید قدم پیش نهاده و با استفاده از منابع گسترده و حتی قدرت نیروی هوایی‌اش، خودش را به رسیدن به یک پیروزی قاطع در ایران متعهد کند».

در ادامه یادداشت آمده است: «آن‌طور که خبرنگار ارشد دفاعی و نظامی روزنامه عبری زبان "یدیعوت آحارونوت" گفته، موساد مدت‌ها است که در حال انجام عملیات ضد اطلاعاتی در ایران است، اقداماتی از قبیل خرابکاری، ترور دانشمندان هسته‌ای و دیگرانی که در برنامه هسته‌ای ایران نقش داشتند».

روزنامه‌نگار اسرائیلی در ادامه، آشوبگران در برخی شهرهای ایران را «خواهان دموکراسی» خوانده و به آمریکا توصیه کرده که با حملات نظامی، از آنها حمایت کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала